728 x 90

آزادي 7 گروگان,

خبر رسانی وزارت اطلاعات آخوندها درباره بازداشت هفت‌تن از اعضای مجاهدین توسط حکومت عراق و تکذیب سخنگوی مالکی

-

--
--
سایت اشرف نیوز متعلق به وزارت اطلاعات آخوندها جمعه 13سپتامبر 2013، 22 شهریور 1392: ”بازداشت هفت‌تن از اعضای سازمان خلق به دلایل قضایی. منابع مطلع در دولت عراق به گزارشگر سایت اشرف نیوز گفتند که دولت هفت‌تن از اعضای سازمان تروریستی خلق را به دلایل قضایی بازداشت کرده است. و اضافه کردند تحقیقات از آنها به‌دلیل جنایاتی که در استان دیالی مرتکب شده‌اند در جریان است“.

وزارت اطلاعات آخوندها در ادامه خبر رسانی خود می‌افزاید: از سوی دیگر علی الموسوی سخنگوی نخست‌وزیری عراق هر گونه اطلاع از هفت فرد دستگیر شده را تکذیب کرد. در همین حال رادیو عراق آزاد بار دیگر از بازداشت هفت‌تن از اعضای مجاهدین توسط دولت عراق به دلایل قضایی خبر داد.

سایت رادیو عراق آزاد: اعتصاب‌غذای اعضای مجاهدین خلق ایران 12سپتامبر 2013:
اعتصاب‌غذای اعضای سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق برای درخواست تأمین حفاظت از خودشان و آزادی اعضای دستگیر شده این سازمان وارد روز یازدهم شد. در عین‌حال دولت عراق اعلام کرد که هفت‌تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق را به‌دلیل قضایی بازداشت کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1a5f04a-e898-4a46-b329-728c40736077"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات