728 x 90

دخالتهاي رژيم,

مفتی دیار عراق: شبه‌نظامیان رژیم ایران، دولت مالکی را اداره می‌کنند

-

--
--
شیخ رافع الرفاعی مفتی دیار عراق در مصاحبه با تلویزیون التغییر:
این نجاست شبه‌نظامیان است که خانه‌های خدا را هدف قرار می‌دهند. این جنایت شنیعی است که در تاریخ سابقه نداشته است. اگر کسی می‌خواهد بداند که چه کسانی مساجد را بر سر مردم منفجر می‌کنند از دولت باید سؤال کرد که آیا روزی شده است که فردی ظاهر شود و مسئول بمب‌گذاری مساجد را معرفی کند؟ ولی روستاها و مناطق حول بغداد را محاصره می‌کند و ساکنانش را دستگیر می‌کند چونکه اهل سنت هستند. ما می‌دانیم که چه کسی این انفجارها را انجام می‌دهد ولی ما طرف قضایی نیستیم، طرفهای قضایی می‌بایست شریف باشند ولی این دولت چیزی نگذاشته است که فاسد نکرده باشد. این خونهای پاکی که در خانه‌های خدا بر زمین ریخته می‌شود بسوی خدا می‌روند و شکایت می‌کنند که چه کسی به آنها ظلم کرده است و این ظالم در مقابل خالق به کجا خواهد رفت. ما در زمانی زندگی می‌کنیم که شبه‌نظامیان زشت چهره وابسته به رژیم ایران دولت را اداره می‌کنند، و همه دولت و رئیس مجلس و معاون نخست‌وزیر مشغول حل مشکل سوریه هستند تا این‌که آن جنایتکار هدف قرار نگیرد به جای این‌که در فکر مسائل مردم باشند. به این مردمی نگاه کنید که نزدیک به 9ماه است مظلومیت خودشان را فریاد می‌زنند چرا ظلمی که به آنها می‌شود از بین برده نمی‌شود؟ ای کسانی که اهل سنت را نمایندگی می‌کنید، وقتی که در کنار اینها روی جایگاه قرار می‌گیرید به مردمتان چه می‌گویید؟
تلویزیون التغییر: دولت محلی در دیالی اعلام کردکه بیش از 600مسجد در این استان امنیت ندارد. آیا می‌توان گفت که این یک سیاست امنیتی هدف داری در کار است؟
شیخ رافع الرفاعی: ما تنها نمی‌گوییم که این دولت در تأمین امنیت مقصر است بلکه نخست وزیرش و شبه ‌نظامیانش و نیروهای زشت سوات و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران را به این جنایتها متهم می‌کنیم که با اطلاع دولت انجام می‌دهند. دولت و در رأس آن نوری المالکی بیگناه نیست. اینها بیگناه نیستند و تنها یک تقصیر نیست بلکه هدف قرار دادن برنامه‌ریزی شده و منظم است. روزانه مردم دستگیر و کشته می‌شوند، از خانه‌هایشان بیرون رانده می‌شوند ولی آنها مشغول هستند و به ترکیه و ایران و روسیه می‌روند تا این‌که مشکل یک جنایتکار را حل کنند. او با سلاح شیمیایی مردمش را هدف قرار داد و ادامه می‌دهد زیرا که این دولت و دولت ما از یک جا سرچشمه می‌گیرند، این خون ها به هدر نمی‌رود، قاتل را باید به قتل بشارت داد روزی خواهد رسید این شبه‌ نظامیان جنایتکار نسبت به اعمالشان پشیمان بشوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47f9e4fa-91e4-4371-b66e-85654bc402b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات