728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

خروشهای پشتیبانان مقاومت در برلین

-

 -
-
«مجاهد شهیدم، قسم به خون پاکت، راهت ادامه دارد.
حفاظت از لیبرتی، تعهد آمریکاست».

با این شعارهای کوبنده، در یازدهمین روز اعتصاب‌غذای هموطنان پشتیبانان مقاومت در برلین، جمع کثیری از پشتیبانان مقاومت ایران و مجاهدین و هموطنانی که در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برند در میدان براندنبورگ برلین به تظاهرات خروشانی دست زدند. آنها هم‌چنین در حالی که عکسهای شهیدان قتل‌عام اشرف را بر فراز سر گرفته بودند، در صفوف فشرده به راهپیمایی در میدان پرداختند. یکی از این هموطنان شریف و غیرتمند خانمی بود که به‌رغم بیماری و به‌رغم این‌که دراعتصاب به‌سر می‌برد با دو عصای پزشکی، در راهپیمایی شرکت داشت و در صفوف تظاهرات و راهپیمایی می‌خروشید.


بر پارچه نوشته‌هایی که پیشاپیش هموطنان ما قرار داشت نوشته بود 52تن توسط مزدوران عراقی در قتل‌عام اشرف کشته و 7تن ربوده شدند. هموطنان خواستار حضور کلاه آبیهای ملل‌متحد در لیبرتی و تحقیقات مستقل و بی‌طرف دربارهٴ این جنایت در اشرف شدند. خروشهای این هموطنان در روز بعد نیز ادامه یافت. آنها در آکسیون بزرگی، عکسهای 52تن شهیدان قتل‌عام اشرف را برافراشته بودند و با مشتهای گره کرده شعار می‌دادند. آنها از جمله خواستار رهایی هفت گروگان ربوده شده اشرف توسط نیروهای عراقی شدند. حال برخی از اعتصاب‌کنندگان به وخامت گرایید. که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل گردیدند. این خروشها و تظاهرات و تحصن هم‌چنان ادامه دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e16371e-4bdb-402e-872e-a797bed56d8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات