728 x 90

آزادي 7 گروگان,حمله به اشرف,

اسناد تکان‌دهنده جدیدی از جنایت علیه بشریت توسط نیروهای مالکی در قتل‌عام اشرف ـ ۱۰شهریور ۱۳۹۲

-

--
--
تازه‌ترین فیلم منتشر شده از قتل‌عام مجاهدین در اشرف در روز 10شهریور، سندی است که شدت وحشیگری حیوانی مزدوران مالکی که دست به اين جنايت عليه بشريت زده اند را يک بار ديگر به ثبت می‌دهد.

قسمتی از این فیلم موقعیت محل شهادت مجاهد قهرمان بیژن میرزایی را نشان می‌دهد که به ورودی میدان لاله شناخته می‌شود. در این فیلم مشخص است که کیوسکی که بیژن در آن به‌شهادت رسیده است به فاصله کمی از محل استقرار نیروهای عراقی قرار دارد. آثار رگبار گلوله‌ها بر این کیوسک به‌وضوح به چشم می‌خورند. از پیکر خونین بیژن آشکار است که او مورد اصابت این رگبار قرار گرفته و مجروح شده است. مزدوران سپس به داخل کیوسک رفته و به پیشانی بیژن مجروح که پیکرش در آستانه در کیوسک بر زمین افتاده از فاصله نزدیک تیر خلاص زده و او را به‌شهادت رسانده‌اند. این صحنه‌ها نشان می‌دهند که رگبار بستن به کیوسک، و تیر خلاص زدن به مجاهد مجروح مستقر در آن زیر چشم نیروهای مستقر در ورودی میدان لاله و به فاصله چند متری از آنها صورت گرفته است.

در این صحنه همچنین می‌بینیم که چگونه مجاهدین به همراه مأمور یونامی چند ساعت بعد از درگیری امکان مراجعه به این کیوسک که در نزدیکی نیروهای عراقی است را پیدا می‌کنند و اقدام به خارج کردن پیکر پاک بیژن می‌کنند.

صحنه‌های بعدی پیکر پاک شهیدان قهرمان مجاهد امیر نظری و امیر حسین افضل‌نیا را نشان می‌دهند. این دو نفر در نزدیکی جاده در برابر مسجد فاطمه زهرا به‌شهادت رسیده‌اند. در صحنه محل کشیده شدن پیکر این دو شهید دیده می‌شود. بر یکی از دستان امیر قهرمان دستبند فلزی و بر دست دیگرش دست‌بند پلاستیکی قرار داد. در صحنه‌ها رسیدن مجاهدین بر سر پیکر این شهیدان به همراه مأموری از سازمان ملل دیده می‌شود.

صحنه‌های دیگر اسناد تکان‌دهنده‌یی از جنایت علیه بشریت را به ثبت می‌رسانند. تصاویر باز هم بیشتری از کلینکی که مجاهدان مجروح به آن منتقل شده بودند و نیروهای مالکی به آن جا یورش برده و تمامی مجروحان را به‌شهادت رسانده‌اند! در این قسمت از فیلم پپکر امدادگر حاضر در کلینیک مجاهد قهرمان سعید نورسی دیده می‌شود که تا آخرین لحظه قبل از شهادتش در تلاش برای نجات جان همرزمانش بوده است. مزدوران او را در حالی به‌شهادت می‌رسانند که هنوز وسائل پانسمان مجروحان را از دست نینداخته است.

براي دانلود کليپ کليک کنيد
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77590f67-d3ce-46ae-ba3d-684596a05d61"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات