728 x 90

صدور تروريسم ,

وال استریت ژورنال: شغل جهانی رژیم ایران قتل می‌باشد

-

محل حادثه در بورگاس در بلغارستان
محل حادثه در بورگاس در بلغارستان
سایت وال استریت ژورنال، 12فوریه 2013:
شغل جهانی رژیم ایران قتل می‌باشد. انفجار در پایتختها، آدم‌ربایی، قاچاق مواد مخدر و سلاح. اینها همه صادرات رژیم ایران هستند. حالا این رژیم، هسته‌یی هم می‌خواهد.
انفجار بمبی در بورگاس در بلغارستان، جان 5 گردشگر اسراییلی و یک راننده محلی را گرفت. این مهمات با برچسب مرموزانه در جنگ داخلی آفریقا کشته‌های بیشماری گرفته است. طرح توطئه کنندگان این بود که جمعیتی را در کافه شلوغ و یک سفارت در واشینگتن دی.سی را منفجر کنند. یک نخست‌وزیر محبوب ترور شده است، و یک دیکتاتور منفور با قتل‌عام مردم خود در ابعاد دهها هزار، در قدرت باقی می‌ماند. گذشته از این سنگدلی، این رخدادها ممکن است به نظر رسد که ارتباطی با یکدیگر ندارند. ولیکن نقطه‌چینها به‌صورت پیچیده‌ٴ نامشهود، به هم ربط دارند. فصل‌مشترک آنها رژیم ایران می‌باشد.
در 25 شهر در 5 قاره، در مرکز جوامع، کنسولگریها، پادگانهای نظامی و محل کشتی‌های جنگی، اهداف برای نابودی قرار گرفته‌اند. هزاران نفر کشته شده‌اند. مرتکبین، عوامل حزب‌الله و نیروهای قدس هستند که بعضاً به‌طور جداگانه و گاهاً در هماهنگی با یکدیگر عمل می‌کنند. جیمز کلپر، مدیر امنیت ملی آمریکا می‌گوید، رابطه حزب‌الله با تهران یک ”توافق شراکتی با هژمونی ایران “ می‌باشد. مرکز گروه تروریستی در لبنان، پیاده‌نظام مورد نیاز را تهیه می‌کند تا چشم‌انداز رژیم ایران برای تبدیل شدن به یک امپراطور اسلامی جهانی محقق شود. حسن نصرالله رئیس حزب‌الله می‌گوید که سازمان وی به‌منظور ”هموار کردن یک جمهوری اسلامی عالی‌تر تحت حکمرانی امام زمان و معاون ذیحق آن، ولی‌فقیه ایران“ بنیانگذاری شده است. تروریستهای حزب‌الله که از طرف رژیم ایران تأمین مالی، آموزشی و تسلیحاتی می‌شوند، حافظان صلح اروپایی، دیپلوماتهای خارجی، هزاران لبنانی در میان آنها رفیق حریری نخست این کشور را به قتل رسانده‌اند. آنها هواپیماهای آمریکا، فرانسه و کویت را ربوده و مقامات چندین کشور را اعدام کرده‌اند. امروز آنها در کشتار نیروهای مخالف بشار اسد در سوریه دست دارند... .

... حمله در بورگاس در ژوئیه گذشته صورت گرفت، و این ماه دولت بلغارستان طی یک تحقیقات کامل نشان داد که حزب‌الله پشت این حمله بوده است. جان کری، در یکی از اولین اطلاعیه‌های خود به‌عنوان وزیر خارجه اظهار داشت، ”این یافته روشن و بدون ابهام می‌باشد“. وی اضافه نمود، ”ما قویاً سایر کشورهای جهان، به‌خصوص شرکای خود در اروپا را ترغیب می‌کنیم تا دست به اقدام فوری زده و نسبت به حزب‌الله اقدامات شدیدی اتخاذ کنند“.. و بعد نیروی قدس، واحد نخبه سپاه پاسداران ایران است که دستورات خود را مستقیماً از ولی‌فقیه علی خامنه‌ای دریافت می‌کند.
آمریکا بارها نیروی قدس را به همکاری با شورشیان در کشتار نیروهای آمریکا در عراق و افغانستان، و رساندن تسلیحات به تروریست‌ها در یمن متهم کرده است. عاملان نیروی قدس در سال 2007، تلاش به انفجار دو هواپیمای مسافربری اسراییل در کنیا و کشتن سفیر اسراییل در نایروبی نمودند. حزب‌الله و نیروی قدس در قاچاق مواد مخدر، مهمات و حتی سیگار دست دارند. این نوع کارهای غیرقانونی ممکن است منفک از یکدیگر به نظر آید، لیکن به تروریسم و تهران ربط دارد. در سال 2011، نیویورک تایمز گزارش کرد که حزب‌الله با غولهای مواد مخدر در آمریکای جنوبی در قاچاق مواد مخدر به آفریقا، خاورمیانه و اروپا همکاری می‌کرده است. گروه‌های تروریستی، از طریق فروش ماشین‌های دست دوم در آمریکا، میلیونها دلار سود ناشی از قاچاق را پولشویی کرده‌اند. همچنین در 2011، اف.بی.آی پرده از طرحی برداشت که عاملان نیروی قدس با اعضای لوس زیتاس کارتل مواد مخدر در مکزیک دست به توطئه‌ای برای ترور سفیر عربستان سعودی در واشینگتن از طریق بمب‌گذاری در رستوران محل غذا خوردن وی زده‌اند.
همچنین سفارت اسراییل در واشینگتن هدف آنها بود. واسط بین تروریست‌ها و دلال مواد مخدر یک آمریکایی ایرانی تبار، و فروشنده ماشین‌های دست دوم بوده است. اما هنوز نقطه چینها در حال افزایش هستند. مقامات آمریکایی حزب‌الله را مشمول فروش غیرقانونی سیگار در ایالت کارولینای شمالی می‌دادند، و ایران نیز میلیونها بسته مهمات ساخته و به ارتشهای متخاصم در آفریقا فروخته است. اکنون، ایران با دور زدن تحریمها، دست به تأمین مالی عملیاتهای تروریستی در سراسر جهان زده است. اما حاکمان ایران روی بی‌کفایتی غرب حساب باز کرده و به‌دنبال شیوه‌های گسترده‌تری هستند. یقیناً که اتحادیه اروپا، با قرار دادن حزب‌الله در لیست سازمانهای تروریستی، یک قدم رو به جلو را اتخاذ خواهد کرد، هر چند ترور فقط یک نقطه (ناچیز) از این تصویر می‌باشد. تهران در حال غنی‌سازی اورانیوم است و شتابان در پی دستیابی به توانمندیهای نظامی هسته‌یی است. اگر موفق شود، یک امپراطوری اسلامی که آیت‌الله در نظر داشت، محقق خواهد شد. رژیم ایران و دست نشاندگانش هم‌اکنون با قتلهای خود سرتاسر جهان را نقطه چین کرده‌اند. آنها فقط به سلاح هسته‌یی نیاز دارند تا این تصویر تکمیل شود... .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d17b49bd-fa98-4e70-b13a-00cf4ebb0bb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات