728 x 90

محكوميت‌هاى بين‌المللى,

حزب مردم اسپانیا حمله موشکی به لیبرتی را محکوم کرد

-

پارلمان اسپانیا
پارلمان اسپانیا
در یک حمله موشکی در روز شنبه 9فوریه به اردوگاه نظامی آمریکایی به‌نام کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد که در حال حاضر کمپ تبعیدیان ایرانی است 6تن کشته و 1000نفر مجروح شدند، 3100 پناهنده ایرانی از سازمان مجاهدین خلق ایران، گروه مخالف رژیم ملاها در ایران، در حال حاضر این مکان ساکن هستند، آنها یک‌سال است که به این محل که در مقایسه با اشرف هشتاد بار کوچکتر است منتقل شده‌اند.
خوزه ماریا چیچیو سخنگوی حزب حاکم مردم در کمیته امور خارجه در مجلس سنای اسپانیا، شرایط غیرانسانی لیبرتی، حفاظت ناکافی و عدم پیشرفت در جابه‌جایی ساکنان به کشورهای ثالث را محکوم کرد و خواستار بازگشت ساکنان به اشرف گردید. او افزود: به‌لحاظ انسانی، قانونی و اخلاقی، اتحادیه اروپا، ایالات متحده آمریکا و سازمان ملل، باید حفاظت از این پناهندگان بی‌دفاع را تضمین کنند. می‌باید که تحقیقات مستقل در مورد کشتار انجام شود، کسانی که مرتکب این عمل شنیع تروریستی شدند باید پیدا و در برابر عدالت قرار بگیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/529a57fe-b9f6-4da1-bfb6-0e4e65846944"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات