728 x 90

-

جنایات فاشیسم هیتلری

-

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نمایشگاه اسناد و تصاویری را که حکومت وحشت هیتلری برپا کرده بود، افتتاح کرد
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نمایشگاه اسناد و تصاویری را که حکومت وحشت هیتلری برپا کرده بود، افتتاح کرد
گزارشی از دویچه وله
در سی‌ام ژانویه 1933 هیتلر به صدراعظمی آلمان رسید و نازیسم را بنا کرد‌. آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نمایشگاه اسناد و تصاویری را که حکومت وحشت هیتلری برپا کرده بود، افتتاح کرد.
مرکل: هیچ راه دیگری برای بیان این وجود ندارد، مگر با گفتن این‌که ظهور ناسیونال ـ سوسیالیستها نمی‌توانست بدون کمک نخبگان و گروه‌های دیگر در داخل آلمان محقق شود. خصوصاً که اکثر مردم آلمان هم وجود هیتلر را تحمل کردند.
خاطرات قهرمانیها باقی می‌مانند. در مراسمی در پارلمان آلمان، «اینگه دویچ کرون» بازمانده هولوکاست، زندگی به‌عنوان یک یهودی را در آلمان هیتلری بیان کرد و سرگذشت گردآوری یهودیان را بازگو کرد.

«اینگه دویچ کرون» : همه رفته بودند. خانواده‌ام، دوستانم، کارگرانی که می‌شناختم. … هنگامی که آنها آخرین سفرشان را به ابدیت طی کردند، آنها را تماشا کردم…
توصیف وقایعی که «اینگه دویچ کورن» به چشم دیده بود، حکومت تروری که رایش سوم ایجاد کرده بود برای نمایندگان پارلمان تصویر کرد. داستانهایی از این دست مسئولیت مردم آلمان را در مقابله با فاشیسم، برجسته می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/372a2413-3a81-46fa-8e61-e58652bf197e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات