728 x 90

ياران مقاومت,

مادر بزرگوار سردار شهید خلق موسی خیابانی دار فانی را وداع گفت

-

 -
-
با کمال تأسف مطلع شدیم که مادر بزرگوار سردار شهید خلق موسی خیابانی خانم طاهره خیابانی، پس از عمری صبر و استقامت در برابر ستم دو دیکتاتوری روز گذشته جمعه 13بهمن در تبریز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش موسی، مهین، محمدعلی و محمدحسن خیابانی پیوست.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی با درود به روان پاک مادر طاهره خیابانی، درگذشت او را در آستانه فرا رسیدن سالگرد عاشورای مجاهدین، حماسه شهادت سردار خیابانی و اشرف شهیدان در 19بهمن 1360، به خانواده خیابانی، به‌ویژه خواهران مجاهد لعیا و مینا خیابانی و همچنین به مردم تبریز و مجاهدان لیبرتی و اشرف تسلیت گفت.
 



خانم رجوی افزود، فراتر از داغ و درد شهادت فرزندان، این مادر بزگوار ناملایمات و سختیهای بسیاری را به‌خاطر فشارهای رذیلانه رژیم آخوندی تحمل کرد. اما این فشارها نتوانست خللی در وفاداری و دفاع او از آرمانهای فرزندان مجاهدش وارد کند و تا پایان عمر در این مسیر پایدار و ثابت قدم ماند. سلام و رحمت خدا بر او باد که در برابر هر آنچه از داغ و فراغ در رژیم ستمشاهی و در حاکمیت استبداد پلید دینی به او رسید صبر جمیل پیشه کرد. و قطعاً که اکنون در دار باقی قرین اجر و نعمت خداست.
سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدّار.
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی آرزو کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f77bae65-fd59-4875-ad0d-1462ceb40b2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات