728 x 90

همياري سيماى آزادى,

فراخوان نمایندگان برجسته پارلمان اروپا برای همیاری با سیمای آزادی

-

همیاری با سیمای آزادی
همیاری با سیمای آزادی
دکتر آلخو ویدال کوادراس، نایب‌رئیس پارلمان اروپا
به مدت 25سال کانال سیمای آزادی با پوشش خبری مستقل به مردم در داخل و خارج از ایران، به مقاومت دموکراتیک ایران کمک کرده است. برنامه‌های آن، فعالیتهای رژیم به‌منظور دور زدن تحریمها و دستیابی به سلاح هسته‌یی را افشا کرده است همچنین دشواریهایی را که ساکنان اشرف و لیبرتی به‌طور روزانه با آن درگیر هستند، منعکس کرده است. این کانال همچنین تظاهرات ضد رژیم در ایران و در خارج از ایران را منعکس می‌کند. این کانال جنایات هولناکی را که رژیم علیه بشریت مرتکب می‌شود مانند قتل ستار بهشتی افشا می‌کند و علاوه بر این، آلترناتیو دموکراتیک مقاومت را معرفی می‌کند. به‌دلیل مانیتور و سانسور کردن اینترنت در داخل ایران خیلیها تلویزیون ملی ایران را نگاه می‌کنند. این کانال توسط داوطلبان اداره می‌شود و چون آنها برای استمرار کار این رسانه به کمکهای فوری شما نیاز دارند من از شما می‌خواهم به این تلویزیون کمک کنید. با کمکهای شما این کانال می‌تواند در مقابله با رژیم به فعالیت خود ادامه بدهد بیائید با عمل خود این پیام را بدهیم که صدای دموکراسی خاموش شدنی نیست.

استرون استیونسون، رئیس کمیته دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا
در رابطه با سیمای آزادی، وقتیکه شما با یک رژیم تروریستی مانند رژیم فاشیست ملاها در ایران مواجهید، سرکوب عقاید و نظرها و سرکوب رسانه‌ها یکی از اهداف اصلی آن به‌شمار می‌رود و به همین دلیل آنها از رسانه‌یی مانند سیمای آزادی که رسانه‌یی است برای رساندن پیام مردم، کینه دارند. این کانال که توسط ماهواره پخش می‌شود تنها راهی است که مردم ایران قادرند در جریان کارهای ما در پارلمان اروپا و اتفاقاتی که خارج از این رژیم سرکوبگر رخ می‌دهد قرار بگیرند.
این خیلی مهم است که ما به ادامه این روند کمک کنیم. آنها وبلاگ نویسان را شکنجه و اعدام کرده‌اند و کانالهای اجتماعی را بسته‌اند و به همین دلیل است که این کانال تلویزیونی باید نگهداری شود و استمرار یابد و برای استمرار آن نیاز به بودجه و کمک مالی دارد. من از شما خواهش می‌کنم که تا جایی که برایتان امکان دارد کمک کنید تا به استمرار این منبع ذی‌قیمت اطلاعات و اخبار برای مردم محروم و ستم دیده ایران یاری برسانید.

یان زهرادیل، نایب‌رئیس گروه محافظه کار- رفرمیست پارلمان اروپا
من نماینده پارلمان اروپا از کشور جمهوری چک در اروپای مرکزی هستم. کشور من تا سال 1989 تحت سلطه دیکتاتوری بود و اهمیت داشتن یک کانال تلویزیونی که به آزادی و رساندن اخبار بدون سانسور به مردم اختصاص دارد برای من کاملاً قابل درک است. به همین دلیل من ارزش کاری را که سیمای آزادی برای شما انجام می‌دهد درک می‌کنم و به آن احترام می‌گذارم. من از شما می‌خواهم حداکثر استفاده را از این کانال تلویزیونی بکنید و حداکثر کمکی را که می‌توانید به آن بکنید، این به‌نفع شما و همه ما و برای گسترش و حفاظت از آزادی می‌باشد.

استفن هیوز، نایب اول گروه سوسیالیست-دموکرات پارلمان اروپا
من استفن هیوز نایب اول رئیس سوسیال دمکراتها در پارلمان اروپا هستم. امیدوارم که این همیاری برای سیمای آزادی با موفقیت زیادی روبه‌رو شود. این خیلی مهم است که این کانال تلویزیونی موفق باشد و هم‌چنان به گسترش خود در آینده ادامه دهد. تلویزیونهای ماهواره‌یی نقش کلیدی در دور زدن سرکوب و سانسور در ایران را بازی می‌کنند. این کانال همچنین از طریق اینترنت به‌صورت گسترده در آمریکای شمالی و دیگر نقاط جهان در دسترس عموم قرار دارد. به همین دلیل این رسانه نیاز به کمک مالی برای استمرار کار خود دارد. پس از شما خواهش می‌کنم که به این رسانه کمک کنید. من خودم شخصاً نیز به این رسانه کمک کرده‌ام این یک امر حیاتی است.

پاتریسیا تویا، نایب‌رئیس گروه سوسیالیست-دموکرات پارلمان در اروپا
من پاتریسیا تویا هستم. عضو پارلمان اروپا از ایتالیا از 7سال پیش.
ما این‌جا در اروپا از امکانات تلویزیون و اینترنت و رسانه‌ها برخورداریم و به همین خاطر مردم می‌توانند با سایر کشورها با هم ارتباط برقرار کنند.
به همین دلیل، من فکر می‌کنم این خیلی مهم است یک کانال تلویزیونی مثل سیمای آزادی وجود داشته باشد که همه ایرانیان بتوانند از یک امکان اطلاع‌رسانی صحیح برخوردار باشند و بتوانند در جریان اخبار و فعالیتها قرار بگیرند.
مثلاً آگاهی از فعالیتهای پارلمان اروپا که در مورد وضعیت ایران و آن چه که برای مردم ایران اتفاق می‌افتد، برای دستیابی به آزادی و دموکراسی آنها باید در جریان حقایق قرار بگیرند.
یک کانال تلویزیونی مستقل که اطلاعات را به اطلاع عموم می‌رساند.

آنا زابروسکا، نماینده پارلمان اروپا از اسلواکی
من آنا زابروسکا نماینده پارلمان اروپا از اسلواکی هستم. من عضو کمیته‌های حقوق‌بشری هستم و در زمان یک رژیم توتالیتر در چکسلواکی بزرگ شدم. پدر من به‌دلیل مسیحی بودن و عقاید سیاسی‌اش دستگیر و سالیان را در زندان به‌سر برد. رژیمهای دیکتاتوری از حقایق خوششان نمی‌آید، چرا که حقیقت راه به آزادی می‌برد، به همین دلیل است که فعالیت افرادی که برای تلویزیون ملی ایران، سیمای آزادی کار می‌کنند، خیلی مهم است. من از این فعالیتها حمایت می‌کنم و امیدوارم که به‌زودی شاهد ایرانی آزاد و آباد باشیم.

یانوش ویچیهوسکی، نماینده پارلمان اروپا از لهستان
ما در پارلمان اروپا توجه خاصی نسبت به وضعیت در ایران داریم ما احترام زیادی به تاریخ فرهنگ و مردم ایران داریم و از کارزار مردم ایران برای آزادی و دموکراسی حمایت می‌کنیم.
من نماینده پارلمان اروپا از لهستان هستم و موقعیت مشابهی را که در لهستان 25 تا 30سال پیش داشتیم به‌خاطر دارم.
تلویزیون سیمای آزادی برای رساندن اطلاعات مستقل به مردم ایران بسیار مهم است و من برای این کانال تلویزیونی، سیمای آزادی، و مردم ایران آرزوی موفقیت دارم.
من از همه مردم ایران می‌خواهم که از این کانال تلویزیونی حمایت کنند و در این همیاری مهم شرکت و کمک کنند.

پروفسور یانیس سوکالاس، نماینده پارلمان اروپا از یونان
فیزیکدان و برنده جوایز علمی
سلام من پروفسور سوکالاس نماینده پارلمان اروپا هستم. این‌جا در پارلمان اروپا ما سعی می‌کنیم به تلاشهای مردم ایران علیه تبعیض و نقض حقوق آنها که در ایران رخ می‌دهد کمک کنیم. به این دلیل است که ما سعی داریم به سیمای آزادی تلویزیون ملی ایرانیان کمک کنیم و من صدای خود را به این کارزار پیوند می‌زنم.

جیم هیگینز عضو هیأت‌رئیسه پارلمان اروپا
من جیم هیگنز از ایرلند هستم و از شما خواهش می‌کنم، خواهش می‌کنم، خواهش می‌کنم که به این ایستگاه تلویزیونی کمک مالی کنید، زیرا در زمینه مطلع کردن مردم ایران که دقیقاً چه می‌گذرد، تعیین‌کننده است. ما باید به‌خاطر محدودیت و کنترل آزادی بیان در ایران کانال تلویزیونی داشته باشیم. هیچ‌وقت به‌اندازه امروز، رسانه تلویزیونی مانند این کانال مورد نیاز نبوده است. بنابراین از شما خواهش می‌کنم برای زنده نگه‌داشتن این کانال تلویزیونی کمکهای خود را به این تلویزیون برسانید.
متشکرم

یادآوری می‌کنیم روز شنبه هفتم بهمن ماه که اولین روز برنامه گلریزان همیاری با سیمای آزادی است منتظر تماس و کمکهای شما در این همیاری برای استمرار و گسترش برنامه‌های سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران هستیم.

همیاری ملی با سیمای آزادی:
هفتم وهشتم بهمن ماه، 26 و 27ژانویه
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45e9a471-6d8b-4464-b164-859926909f6f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات