728 x 90

هراس از قيام,

هشدارهای ولی‌فقیه ارتجاع در مورد خطرات برگزاری نمایش انتخابات

-

قیام سال  88  در تهران
قیام سال 88 در تهران
ولی‌فقیه ارتجاع در مورد خطرات نمایش انتخابات رژیم هشدار داد و گفت، دشمن بر انتخابات مهمی که پنج ماه دیگر یعنی در خرداد 92 برگزاری می‌شود متمرکز شده است.
وی اضافه کرد ممکن است کسانی سعی کنند در ایام انتخابات با به وجود آوردن حادثه‌ای و ماجرایی اقتصادی، سیاسی یا امنیتی سر مردم را به چیزهای دیگری گرم کنند که این هم جزو نقشه هاست. خامنه‌ای در واکنش به سخنان احمدی‌نژاد و جدالهای درونی رژیم گفت: «آن کسانی که راجع به انتخابات توصیه‌هایی می‌کنند حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند، دائماً نگویند انتخابات باید آزاد باشد، از اول انقلاب 34 انتخابات داشتیم، کدامش آزاد نبوده است؟ مراقب باشید این حرفهای شما مردم را انتخابات مایوس نکند».

تلویزیون رژیم - 19 دی 1391:
خامنه‌ای:
«یکی از کارها این است که کاری کنند که انتخابات بدون حضور پرشور و همگانی مردم برگزار بشه، یکی از هدفها اینه این رو همه از حالا بدانند. آن کسانی که ممکنه از سر دلسوزی حالا راجع به انتخابات یه توصیه‌های عمومی می‌کنند که آقا انتخابات اینجوری باشه اونجوری نباشه، حواسشون باشد به این مقصود دشمن کمک نکنند. مردم رو از انتخابات مایوس نکنند. هی نگند انتخابات، انتخابات باید آزاد باشه، خوب معلومه که انتخابات باید آزاد باشد. مگه از اول انقلاب تا حالا ما سی و چند تا انتخابات داشتیم کدامش آزاد نبوده است؟
تو کدام کشور دیگر انتخابات از اونچه که در ایران می‌گذرد آزادتر است؟ کجا صلاحیتها، ملحوظ نمی‌شد، ملاحظه نمی‌شود؟ که این‌جا روی این مسائل هی تکیه بکنند هی تکیه بکنند هی بگن هی تکرار کنند. یواش یواش این ذهنیت رو به خیال خودشون در مردم به‌وجود بیاورند که خب فایده‌ای نداره این انتخابات.
این یکی از خواسته‌های دشمن است. آن کسانی که در داخل این حرفها رو می‌زنند ممکنه غفلت بکنند. من میگم غفلت نکنید حواستون باشه کار شما جدول مورد نظر دشمن را پر نکنه. مقصود او را تکمیل نکنه»...
خامنه‌ای در قبال اظهارات باندهای رژیم در مورد تخلفات انتخاباتی افزود:
«پایبندی همه به قوانین، سلامت انتخابات را تضمین می‌کند مگر این‌که کسانی بخواهند از راههای غیرقانونی عمل کنند. هم‌چنان که برخی در سال 88 این طور عمل کردند و برای کشور مزاحمت و ضرر به‌وجود آوردند و برای خودشان نیز اسباب سرشکستگی و بدبختی فراهم کردند».
ولی‌فقیه ارتجاع با طعنه دیگری به احمدی‌نژاد اضافه کرد: «نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید واقعاً وابسته و دلبسته نظام و قانون اساسی باشند و بخواهند حقیقتاً قانون اساسی را اجرا کنند چرا که رئیس‌جمهور در این زمینه قسم می‌خورد و طبعاً نمی‌تواند قسم دروغ بخورد».
خامنه‌ای در مورد فشار تحریمها بر رژیم نیز گفت:
«مستکبران برخلاف گذشته به صراحت اذعان می‌کنند که هدف تحریمها خسته کردن ملت، تحریک مردم به مقابله با جمهوری اسلامی، افزایش فشار بر مسئولان ایران و در نتیجه تغییر محاسبات مسئولان است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f8e481fb-78d7-4927-8a8b-a566828a4b95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات