728 x 90

-

المستقبل: سوریه، باتلاقی بسیار پر هزینه برای رژیم ایران

-

روزنامه المستقبل
روزنامه المستقبل
روزنامه لبنانی المستقبل، سوریه را باتلاقی بسیار پر هزینه برای رژیم ایران توصیف کرد. المستقبل همچنین سال 2012 را سالی سخت برای رژیم آخوندی توصیف کرد و 2013 را سال سخت‌تر همراه با قیامها در ایران عنوان کرد.

المستقبل نوشت: باتلاق سوریه برای رژیم تهران بسیار پرهزینه بود و تحریمهای غرب که این رژیم را به‌دلیل پافشاری بر جاه‌طلبیهای نظامی اتمی هدف قرار داد، استخوانبندی اقتصادش را متلاشی کرد. در سال میلادی که گذشت اولین عوارض بیماری علاج‌ناپذیر و دردناک رژیم ایران با سقوط ریال همراه با خیزشهای مردمی بیرون زد، وقایعی که در هر لحظه از سال 2013 ممکن است به‌وقوع بپیوندد.
این روزنامه لبنانی افزود: ضربات مرگباری که رژیم ایران در سوریه دریافت کرد، اجباراً لرزشهایی در رأس هرم قدرت به‌جا می‌گذارد، علی خامنه‌ای تقصیر شکست در سوریه را به گردن فرمانده سپاه قدس قاسم سلیمانی انداخت که قول داده بود نبرد سوریه را به نفع حکومت ایران تمام کند، اما شکست خورد. بنا‌ به گفته منابع اطلاعاتی بلندپایه غربی، رژیم ایران بیش از 10میلیارد دلار در باتلاق سوریه پول تزریق کرده است تا بتواند رژیم بشار اسد را که در آستانه فروپاشی کامل است، نگه دارد.
المستقبل در بخش دیگری از گزارش خود خاطرنشان کرد طبق اسناد رسمی که سازمان مجاهدین خلق اپوزیسیون رژیم تهران فاش کرد، رژیم ایران به دور زدن تحریمهای اروپا از طریق ایجاد شبکه‌های پول‌شویی ادامه می‌دهد. طبق این اسناد یک دستیار احمدی‌نژاد در جریان دیدارش از وین با ایجاد شبکه پولشویی به قصد خرید تجهیزات مورد نیاز رژیم از بازار سیاه، که نقض تحریمهای ملل‌متحد است، پرداخت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bdf635b5-a204-42bc-b42d-29722109eac5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات