728 x 90

خانواده اشرفيان در داخل كشور,

افزایش فشار بر خانواده مجاهدان اشرف و لیبرتی در بیدادگاههای رژیم

-

--
--
رژیم ضدبشری آخوندی تعدادی دیگر از خانواده‌های مجاهدان اشرف و لیبرتی را در بیدادگاههای خود محکوم کرد
دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دژخیمان قضاییه آخوندی به‌تازگی سه زندانی سیاسی، آقای ناصر سوداگری 65ساله و همسرش خانم طاهره پوررستم را در یک دادگاه فرمایشی به 5سال زندان و 10سال تبعید در زاهدان و پسر آنها پویان سوداگری، دانشجوی 24ساله را به 6سال زندان و 6سال تبعید در کرمان محکوم کردند. این سه زندانی سیاسی که شماری از اقوامشان از مجاهدان «لیبرتی» هستند، روز 11اردیبهشت 90 دستگیر و از ابتدا تحت شکنجه‌های فیزیکی و روانی قرار گرفتند تا مجبور به اعترافهای دروغ و شرکت در شوهای تلویزیونی شوند. خانم پور رستم از بیماری حاد قلبی رنج می‌برد و پویان به هنگام دستگیری مجروح شده بود. ناصر سوداگری از زندانیان سیاسی دهه 60 است که در دهه 70 نیز بارها مورد تعرض پاسداران قرار گرفته بود.
دکتر هانی یازرلو یک زندانی سیاسی دیگر به یک سال زندان و 10سال تبعید محکوم شده است. همسر وی نازیلا دشتی و دو پسرش، حامد 31ساله، کارشناس ارشد مهندسی هوا فضا و هود 25ساله، از سال86 به بعد صرفاً به‌خاطر دیدار یا ارتباط با بستگان خود در اشرف، سالها متحمل حبس و شکنجه در زندانهای رژیم شدند.
خانم مولود صفایی یک زندانی سیاسی دیگر به‌خاطر شرکت در مراسم یادبود شهادت زندانیان سیاسی علی صارمی و جعفر کاظمی و محسن دگمه‌چی، به 5سال زندان و 5سال تبعید در سمنان محکوم شده است. حسنعلی صفایی، پدر مولود صفایی، از تجار خوشنام بازار تهران و همسرش ابراهیم سعیدی در سال 60، به‌خاطر هواداری از مجاهدین اعدام شدند. تعدادی از بستگان خانم صفایی از ساکنان لیبرتی هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ccf2e3d9-5894-4c84-80ea-1732c6678c8f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات