728 x 90

سفرهاي خواهر مريم,

مریم رجوی: تنها آلترناتیو ممکن برای پایان دادن به رژیم دیکتاتوری در ایران شورای ملی مقاومت است

-

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران  - اسپانیا
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران - اسپانیا
 
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی به‌منظور دیدارهای پارلمانی در اسپانیا وارد مادرید پایتخت این کشور شد.
سفر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت به اسپانیا به‌دعوت کمیسیون خارجی سنا و کمیسیون حقوق‌بشر پارلمان صورت گرفت.

مصاحبه خبرگزاری اسپانیا با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت - مادرید - 18دسامبر 2012 (28آذر 91)

اپوزیسیون ایران معتقد است بهار ایران هم چون قیامهای «بهار عرب» به حاکمیت آخوندها خاتمه خواهد داد.


مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران به خبرگزاری اسپانیا گفت:
قیام مردم ایران هم‌چون تحولات و قیامهای بهار عرب که در کشورهایی مثل مصر یا سوریه به‌وقوع پیوست، می‌تواند به رژیم استبداد دینی آخوندها در وطنش خاتمه بدهد.
در مصاحبه با خبرگزاری اسپانیا در مادرید، مریم رجوی که جنبش اپوزیسیون اصلی در برابر حکومت ایران را هدایت می‌کند گفت: تنها آلترناتیو ممکن برای پایان دادن به رژیم دیکتاتوری در ایران شورای ملی مقاومت ایران، ائتلاف گسترده و مقاومت سازمان‌یافته در داخل و خارج ایران است.

رجوی هفته جاری به اسپانیا سفر کرده است تا حمایت سیاستمداران و رسانه‌ها در اسپانیا را نسبت به مقاومت مردم ایران جلب کند تا از به‌رسمیت شناخته شدن شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان طرف گفتگوی رسمی برای ایران، همانند شناسایی بین‌المللی مخالفان حکومت بشار اسد در سوریه حمایت کنند.
این رهبر مخالفان ایرانی بر این باور است که وضعیت ایران به یک دوران حساس و حیاتی هم برای مردم کشورش و هم برای صلح و آرامش جهانی وارد شده که تغییر رژیم در ایران را طلب می‌کند. رژیمی که تنها با ارعاب، شکنجه و اعدامهایی که عمدتاً هواداران شورای ملی مقاومت را شامل می‌شود به بقای خود ادامه داده است.
مریم رجوی گفت: مذاکرات با چنین رژیمی بی‌معنی هستند. به گفته رجوی برای متوقف کردن رژیم که سرکوب شهروندان ایرانی را شدت بخشیده است و با سیاستهای اتمی و حمایت از تروریسم در سطح بین‌المللی جهان را مرعوب می‌کند کاملاً بی‌معنی است. رهبر مخالفان ایرانی بر دفاع خود از تغییر در ایران به‌دست مردم ایران تأکید کرد و افزود، مردم ایران برای پیشروی در جهت تغییر دموکراتیک آماده‌اند.
مریم رجوی با نشان‌دادن کتابی که حاوی تصاویر قربانیان سرکوب حکومت ایران از جمله خواهر خودش که در وضعیت بارداری اعدام گردید نشان داد و گفت: آنها تا جایی پیش رفتند که 12تن از اعضای یک خانواده را به‌خاطر حمایت مالی از مقاومت اعدام کردند.
مریم رجوی گفت: پایان این رژیم نه تنها برای مردم ایران خوب است بلکه علاوه بر این به ثبات منطقه و آرامش جهانی کمک خواهد کرد. زیرا که به‌معنی خاتمه تهدید اتمی رژیم ایران و حمایت از تروریستم در منطقه خواهد بود.
رهبر اپوزیسیون ایران شباهتهایی بین اوضاع در سوریه و ایران می‌بیند و می‌گوید که رژیمهای حاکم در هر دو کشور به‌شدت در درون کشور به چالش کشیده می‌شوند. اما از حمایتهای بین‌المللی توسط کشورهایی مثل چین یا روسیه برخوردارند که به آنها کمک می‌کنند تا در قدرت بمانند.
مریم رجوی همچنین بر این باور است که تصمیم رژیم ایران برای حمایت از سوریه به این خاطر است که سران این رژیم معتقدند اگر بشار اسد سقوط کند این تحولی است که به فروپاشی رژیم ایران منجر خواهد شد.
رهبر مخالفان ایرانی، که روز گذشته به اسپانیا وارد شده است، از سوی گروهی از نمایندگان مجلس و سناتورهای اسپانیایی به این کشور دعوت شده است. او توضیح داد که در ملاقات با اعضای کمیته امور خارجه مجلس سنای اسپانیا ایده‌های خود را برای آینده‌ایران ارائه خواهد داد.
همچنین در یک کنفرانس در پایتخت اسپانیا شرکت خواهد کرد که موضوع اصلی آن درباره وضعیت کنونی در ایران و ضرورت جایگزین رژیم مذهبی آخوندهاست. وی گفت مبارزه را تا آوردن سران رژیم حاکم بر ایران به پیشگاه عدالت و محاکمه آنها در دادگاه بین‌المللی به جرم جنایت علیه بشریت ادامه خواهد داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f78294aa-36e1-498a-9b0c-a89fe7b0fb5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات