728 x 90

ليبرتي,

تلویزیون التغییر: مریم رجوی بر ضرورت اعلام کمپ لیبرتی به‌عنوان کمپ پناهندگی تأکید کرد

-

لیبرتی
لیبرتی
تلویزیون التغییر گزارش داد: مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران بر ضرورت اعلام کمپ لیبرتی متعلق به پناهندگان ایرانی به‌عنوان کمپ پناهندگی تحت نظارت و پرچم سازمان ملل تأکید کرد و خواستار لغو محاصره و همه محدویتهای ظالمانه غیرقانونی از آنها شد.
تلویزیون التغییر افزود: اظهارات مریم رجوی بعد از صدور دومین نظریه گروه ذیربط در امر بازداشتهای خودسرانه سازمان ملل‌متحد است که وضعیت کمپ لیبرتی را مشابه زندان و مغایر با بیانیه بین‌المللی حقوق‌بشر و قطعنامه بین‌المللی برای حقوق سیاسی و مدنی توصیف کرده است.

شورای ملی مقاومت ایران در بیانیه خود گفت این نظریه موجب شرمساری همه طرفهای ذیربطی است که از طریق اتهام‌زنی و دروغگویی و دورویی، جابه‌جایی اجباری اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران از کمپ اشرف به کمپ لیبرتی را تحمیل کردند. مریم رجوی نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق مارتین کوبلر را به همکاری با دولت عراق برای اجرای آنچه که وی اعمال غیرقانونی و ظالمانه توصیف می‌نمود، متهم کرد».
روزنامه بغداد هم نوشت: در پی صدور دومین نظریه گروه کار بازداشتهای خودسرانه سازمان ملل‌متحد که اعلام کرد وضعیت در اشرف و لیبرتی مشابه بازداشتگاه و بر خلاف اعلامیه جهانی حقوق‌بشر و میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی می‌باشد، خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران این نظر را سندی توصیف کرد که به‌خاطر آن بایستی تمامی طرفهایی که با حیله و نیرنگ و دروغ و نفاق، مجاهدین راه آزادی ایران را بی‌خانمان ساختند و وادارد به جابه‌جایی اجباری به زندان لیبرتی کردند، شرم کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7a82889-a61d-4ee1-9263-3082ccfc8e50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات