728 x 90

فقر و فساد,

کمبود گاز، در کشور دارای دومین منابع گاز جهان

-

افزایش قیمت کپسول گاز
افزایش قیمت کپسول گاز
رژیم امسال هم قبل از زمستان ادعای افزایش منابع و داشتن گاز کافی برای مصرف خانگی و صنعتی در طول زمستان را کرد. 

اما درست از اواخر آبان که فصل سرما به‌خصوص در بعضی مناطق کشور همراه با بارش برف آغاز شده، بهانه‌های رژیم برای توجیه قطعی گاز شهری و نبود سیلندرهای گاز نیز شروع شده است، قطعی مکرر گاز شهری، دو سال است که جان بسیاری از مناطق کشور را به لب رسانده است، از جمله در استان چهار محال و بختیاری به‌رغم این‌که این استان در مسیر خط لوله گاز سراسری قرار دارد در بیشتر مناطق از لوله‌کشی گاز و از هر گونه امکان گرمایشی محروم است و به این جهت مردم و به‌خصوص بیماران در معرض بیماریهای ناشی از سرماخوردگری قرار می‌گیرند. این امر در حالی است که مردم روستا ها که پول و امکان رفتن به شهر و رساندن بیماران خود به دکتر و امکانات را ندارند. در نزدیکترین بیمارستان شهری تا کنون سه کودک بر اثر انفولانزای شدید فوت کرده‌اند و جان دهها کودک دیگر نیز تهدید می‌شود. در چنین شرایطی رژیم با دجالگری مردم را عامل کمبود گاز معرفی می‌کند. 
اوجی: مدیرعامل شرکت ملی گاز: 480 میلیون مترمکعب میزان مصرف بخشهای خانگی، تجاری، صنعایع و نیروگاهمون اتفاق افتاده که حداقل 71 یک درصدش یعنی نزدیک به 340 میلیون متر مکعبش مربوط به بخش خانگی و تجاری ما بود. سرانه مصرف انرژی در کشور 18 برابر کشور ژاپنه.

اما واقعیت چیست؟
رژیم تمام منابع مالی کشور را برای پروژه هسته‌ای و گسترش تسلیحات نظامی‌اش صرف می‌کند اما برای رفاه مردم از جمله تأمین گاز به ناگزیر به این اعتراف می‌شود: 
ملت ما: وزیر نفت برای حل مسأله واردات گاز به ترکمنستان رفت خوان هفتم رستم در عشق آباد سفیر سابق ایران در ترکمنستان: به جای پول کالا می‌دهیم.

واقعیت ته کشیدن منابع مالی رژیم برای تأمین نیازهای اساسی مردم است که رژیم سعی در کتمان آن دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ea3bf21-dec4-473f-b9fd-21c9019b23f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات