728 x 90

شهيدان قيام,

جوشش خون ستار و سرآسیمگی دژخیمان

-

ستار بهشتی
ستار بهشتی
خون کارگر دلیر شهید ستار بهشتی هم‌چنان می‌جوشد و پیامدهای آن، دژخیمان را هراسان کرده و به جان هم انداخته است. یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی به نام احمد بخشایش گفت: اظهارات شتابزده منجر به شکل‌گیری تناقضات در پرونده ستار بهشتی شده است.

وی در حالی که خود کمیسیون متبوعش را زیر سؤال می‌برد، گفت: از همان ابتدا قرائن و شواهدی دال بر مقصر بودن پلیس فتا وجود داشت، لذا بهتر آن بود که مجلس و به‌ویژه کمیسیون امنیت ملی در راستای بررسی صحت‌وسقم این قرائن و شواهد گام برمی‌داشت. بخشایش که اظهاراتش در روزنامه حکومتی اعتماد 8آذر چاپ شده، با اعتراف به این‌که قتل ستار بر اثر شکنجه بوده و طبق کالبدشکافی پزشکی قانونی شش قسمت از بدن ستار بهشتی دچار آسیب‌دیدگی شده بود گفت: از همان ابتدا معلوم بود که برخی مأموران پلیس فتا در این زمینه مقصر هستند، (اما) متأسفانه برخی از اعضای کمیسیون هم‌چون آقایان علاءالدین بروجردی و کریمی‌قدوسی با اظهارنظرات متناقض منجر به پیچیدگی پرونده مرگ ستار بهشتی شدند. چرا که قبل از پیگیری اعلام کردند که ضرب و شتمی در کار نبوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dcd683a4-3293-47a6-ba8a-669440d41e5b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات