728 x 90

محكوميتهاي جهاني رژيم,

دکتر ملکی خطاب به خامنه‌ای: کنار بروید!

-

دکتر محمد ملکی
دکتر محمد ملکی
دکتر محمد ملکی اولین رئیس دانشگاه تهران پس از انقلاب ضدسلطنتی طی نامه‌ای، رژیم را در حال فروپاشی و شخص خامنه‌ای را مسئول اصلی وضعیت فاجعه‌بار کنونی کشور دانست و از او خواست استعفا دهد.

دکتر ملکی در نامه خود به خامنه‌ای هشدار داد: «به حرفهای اطرافیان خود باور نداشته باشید؛ آنها فقط به منافع خود می‌اندیشند و در پایان کار رهایتان می‌کنند».
ملکی می‌افزاید: «در حال حاضر مردم تمام گرفتاریهای خود را ناشی از اعمال و رفتار و گفتار شما می‌دانند. شما بودید که مشکلات بی‌حد و حصر مردم را به جای چاره‌جویی انکار کردید و می‌کنید. شما بودید که ایران را آزادترین کشور جهان نامیدید. شما بودید که با تصمیم‌گیریهای غلط و دور از خرد به بیگانگان امکان دادید با تحریمها اکثریت مردم را به روز سیاه بنشانند؛ شما بودید که با بی‌سیاستی‌هایتان دنیا را در مقابل ایران قراردادید؛ شما بودید که به عوامل‌تان چراغ سبز نشان دادید تا در ایران و خارج ایران، در خیابان و بیابان دست به اعمال تروریستی بزنند و خون ایرانیان دگراندیش را بر زمین بریزند. شما به‌عنوان رئیس‌جمهور و رهبر باید در برابر کشتار دهها هزار انسان در دهه‌ی شصت‌و شهادت هدیها و هاله‌ها و نداها و صباها و ستارها جوابگو باشید».

دکتر محمد ملکی می‌نویسد: «اثبات شد ”نظام ولایی“ قادر به اداره‌ی امور کشور نیست و مردم فهیم ایران هستند که باید چگونگی اداره‌ی امور کشور را در یک همه‌پرسی آزاد و همگانی زیرنظر سازمانهای بین‌المللی تعیین کنند و سرنوشت خود را به‌دست گیرند».
وی با یادآوری سرنوشت دیکتاتورهای ساقط شده، نوشت: جناب آقای خامنه‌ای! شک نکنید، فردا نوبت شماست».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2e0f8fc-3e33-457a-ad85-2843abdd5cd3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات