728 x 90

شكنجه در نظام پليد ,شهيدان قيام,

اعتراف رژیم آخوندی به قتل ستار بهشتی توسط پلیس فتا

-

شهید ستار بهشتی
شهید ستار بهشتی
مهدی دواتگری عضو مجلس ارتجاع و نماینده ویژه کمیته به‌اصطلاح تحقیق در مورد پرونده قتل ستار بهشتی صراحتاً به مجرمیّت پلیس نیروی انتظامی در فضای مجازی موسوم به فتا در این جنایت اعتراف کرد و گفت: ”تخلف فتا در این پرونده کاملاً محرز است“. وی افزود: ”متأسفانه مأموران فتا متهم را پس از دستگیری بدون دستور قضایی در“ تحت نظرگاه ”پلیس فتا آن هم به مدت یک شب نگه می‌دارند که این نگهداری کاملاً غیرقانونی بوده است.
این عضو مجلس ارتجاع برای دربردن دژخیمان قضاییه از این جنایت بزرگ گفت: کار دستگاه قضاییه قانونی بوده و به‌رغم دستور قاضی مبنی بر انتقال متهم به بازداشتگاه آگاهی، پلیس فتا پس از بازگیری متهم از زندان اوین باز هم وی را به“ تحت نظرگاه ”پلیس فتا منتقل کرد.

مهدی دواتگری سپس برای ماستمالی خون این شهید قهرمان، درخواست استعفای پلیس فتا را کرد و گفت: ابراز برائت پلیس فتا از اشتباه صورت گرفته که منجر به هزینه برای نظام شده، با برکناری و یا استعفای فرماندهی پلیس فتا امکانپذیر است“. این عضو مجلس ارتجاع وحشت رژیم از انعکاس خبرهای مربوط به ستار بهشتی را ابراز کرد و خواستار لاپوشانی خبرهای مربوطه شد و گفت: ”نباید با حاشیه‌سازیهای گوناگون زمینه را برای شیطنت عوامل ضدانقلاب فراهم کنیم“.
محمدرضا خباز عضو پیشین مجلس ارتجاع نیز طی اظهاراتی که توسط خبرگزاری حکومتی ایسنا منعکس شده، وحشت خود را از موجی که خون ستار در رسانه‌های جهان ایجاد کرد ابراز کرد و گفت:
”دشمنانی داریم که تلاش دارند مسائل درون کشور را سریع منعکس کنند، بهتر است دولت و مسئولان، قوه قضاییه و حتی نیروی انتظامی، سریع اخبار را به اطلاع مردم برسانند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44963715-ccf9-4aea-a056-798ca1880462"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات