728 x 90

شكنجه در نظام پليد ,شهيدان قيام,

تبعید شاهد، برای سرپوش گذاشتن بر جنایت

-

ابوالفضل عابدینی
ابوالفضل عابدینی
یکی از شاهدان شکنجه و قتل ستار بهشتی از اوین به زندان اهواز تبعید شد
بنا‌ به گزارشهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اینترنت، رژیم در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایت قتل کارگر آزاده، ستار بهشتی در زیر شکنجه، یکی از زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین، به نام ابوالفضل عابدینی نصر را روز پنجشنبه به زندان اهواز تبعید کرد. ابوالفضل عابدینی یکی از زندانیانی است که درباره مشاهدات خود از شکنجه ستار بهشتی شهادت داده است. عابدینی در اعتراض به تبعید خود اعلام کرده که دست به اعتصاب‌غذای نامحدود خواهد زد و عواقب هر گونه رخدادی در این خصوص برعهده مقامات قضایی خواهد بود.

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده، ابوالفضل عابدینی هنگام ترک بند ۳۵۰ ضمن سخنانی گفت: بارها به‌عنوان شاهد به بازپرسی ویژه احضار شده و روایت خود را از شنیده‌ها و دیده‌ها و آثار شکنجه‌های ستار بهشتی گفته‌ام و همچنین در حضور بازپرس تأکید کرده‌ام که مانند پرونده‌های قبل مانند قضیه کهریزک نباید جای شاهد با قاتل در پرونده عوض شود و قاتل نباید هم‌چون دفعات قبل تا بالاترین مقامات ارتقاء پیدا کند.
سایر زندانیان بند ۳۵۰ هنگام خارج شدن ابوالفضل عابدینی از بند با شعارهایی هم‌چون “خون ستار می‌جوشد زندانی می‌خروشد ”، “بازجو جنایت می‌کند رژیم حمایت می‌کند ”، او را بدرقه کرده‌اند.
متعاقباً روز پنجشنبه زندانیان بند ۳۵۰ زندان اوین به‌عنوان اعتراض به تبعید عابدینی، ظرفهای ناهار و شام را دست نخورده برگرداندند

ابوالفضل عابدینی که کارگر شاغل در اهواز بود، در فروردین ۱۳۸۹ توسط دادگاه ضدانقلاب اهواز به جرم مصاحبه با رسانه‌های بیگانه به ۱۱ سال حبس محکوم شده بود، مجدداً سال گذشته نیز در یک محاکمه مجدد، یک سال محکومیت اضافه گرفت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19dc00cd-fc9e-473f-932e-f38845039d70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات