728 x 90

شهيدان قيام,شكنجه در نظام پليد ,

قتل جنایتکارانه جمیل سویدی در زیر شکنجه

-

--
--
روز 20آبان خبر جان باختن جمیل سویدی کارگر جوشکار در زیر شکنجه دژخیمان خامنه‌ای در زندان اهواز، منتشر شد. به گفته نزدیکان جمیل، ماه قبل لباس شخصیها که برگه اطلاعات سپاه را داشتند با حمله به خانه جمیل در اهواز، او را دستگیر می‌کنند. به‌دنبال آن خانواده جمیل تلاش گسترده‌یی برای یافتن محل زندان او می‌کنند اما جز جوابهای ضد و نقیض مأموران زندانها و سرگردانی در میان ارگانهای مختلف سرکوب، چیزی عایدشان نمی‌شود. دو هفته بعد از دستگیری یکی از لباس شخصیها به خانواده سویدی اطلاع می‌دهد که جمیل فوت کرده و برای تحویل‌گیری جنازه اقدام کنند. اما خانواده جمیل برای تحویل جنازه نیز دور دیگر از سرگردانی و دوندگی بی‌حاصل را تجربه می‌کنند تا سرانجام یکی از بستگان جسد جمیل را به‌طور اتفاقی در پزشکی قانونی اهواز پیدا می‌کنند.

این اولین باری نیست که دژخیمان خامنه‌ای در خوزستان فرزندان مردم ایران را با شیوه‌های جنایتکارانه و به‌طور غیررسمی سر به نیست می‌کنند و مسئولیتی در قبال جنایت به عهده نمی‌گیرند. پیش از این نیز دژخیمان بارها اجساد زندانیان سیاسی از هموطنان عرب خوزستان را که زیر شکنجه به قتل می‌رسیدند، به داخل رودخانه انداخته یا جلو خانه و محل سکونتشان رها می‌کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/831ff47d-0d60-4a60-bafb-0ebcdd326e75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات