728 x 90

اعتراض حقوق بشرى,

نمایندگان پارلمانها از افزایش اعدامها در ایران و قتل ستار بهشتی ابراز انزجار می‌کنند

-

لرد فریزر
لرد فریزر
کارزار بین‌المللی پارلمانی در دفاع از اشرف، به‌ریاست لرد فریزر عضو برجسته مجلس اعیان انگلستان و دادستان کل پیشین اسکاتلند، طی بیانیه‌یی اعلام کرد: نمایندگان پارلمانها از افزایش اعدامها در ایران و قتل ستار بهشتی در زیر شکنجه ابراز انزجار می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: این تنها یکی از سلسله حوادثی است که در هفته‌های اخیر اتفاق افتاده و نمایانگر افزایش سرکوب توسط رژیم ایران است. رژیمی که از تظاهرات مردمی، مشابه وقایع ژوئن 2009 (خرداد 88) که در ایران رخ داد، وحشت دارد. افزایش شتابان اعدامها در ایران، پاسخ متحد بین‌المللی را به‌صورت اضطراری طلب می‌کند.
کارزار بین‌المللی پارلمانی در دفاع از اشرف از کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل‌متحد و سایر ارگانهای بین‌المللی می‌خواهد برای جلوگیری از اعدامهای فزاینده در ایران، دست به اقدامات عاجل بزنند. ما از همه دولتهای اروپایی و به‌طور خاص دولت انگلستان می‌خواهیم که برای توقف اعدامها به اقدامات تنبیهی علیه رژیم ایران مبادرت کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06107707-bc84-4824-b80a-f9c93559efff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات