728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

وضعیت تیره و تار رژیم آخوندی از زبان آخوند رئیسی

-

آخوند جنایتکار, رئیسی, معاون اول قضائیه آخوندی و از جلادان کمیسیون مرک در قتل عام 67
آخوند جنایتکار, رئیسی, معاون اول قضائیه آخوندی و از جلادان کمیسیون مرک در قتل عام 67
معاون اول قضاییه رژیم در مورد وضعیت تیره و تار رژیم آخوندی، گفت: دشمنان در سه ضلع به جنگ با انقلاب اسلامی آمده‌اند که یکی از این اضلاع جریان تحریمها است
آخوند رئیسی افزود: آنها به‌دنبال آن هستند که از فروش نفت ایران جلوگیری کنند و اگر هم ایران توانست نفت خود را به فروش برساند نگذارند پول وارد کشور شود... .. دشمنان می‌خواهند با ایجاد این‌گونه تحریمها ما را وادار به تسلیم کنند.

معاون اول قوه قضاییه نظام آخوندی، اضافه کرد: «دشمنان قرارگاه قوی و اتاق جنگ اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی تشکیل داده‌اند، القاء ناامیدی مردم از آینده نظام و مسئولان از ابعاد جنگ روانی دشمنان است... و در نهایت تمرکز اصلی آنها بر روی ولایت است».
آخوند رئیسی با اشاره به بحران در رأس دیکتاتوری آخوندی، احمدی‌نژاد را به‌خاطر اظهاراتش در مورد رابطه با آمریکا زیر ضرب گرفت و گفت: ادبیات برخی از افراد در این ایام تغییر کرده و ادبیات سازش را در پی گرفتند که این ادبیات با ادبیات رهبری زاویه دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/611065d9-0b3d-4c90-9e0b-17bb88e2288f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات