728 x 90

حوادث و سوانح,

کشتی باونتی در کام توفان سندی

-

کشتی باونتی در کام توفان سندی
کشتی باونتی در کام توفان سندی
توفان سندی خسارات میلیاردی به بار آورده است اما برخی خسارتها یا رویدادهای آن توجهات زیادی را جلب کرده است، آنچه برای کشتی باونتی روی داده یکی از این موضوعهاست:

توفان سندی در کارولینای جنوبی این قدر به ارتفاع موجها افزود که کشتی مشهور فیلم شورش در کشتی باونتی و 16 خدمه را به کام دریا برد. خدمه، بلافاصله با جلیقه‌های نجات به دریا پریدند و 14تن از آنها در حالی‌که در میان امواج خشمگین محاصره شده بودند، به کمک هلیکوپترهای امداد نجات پیدا کردند.
کشتی باونتی ساخته شد تا در فیلم شورش در کشتی باونتی با بازی دیدنی مارلون براندو مورد استفاده قرار گیرد. قرار بود در پایان فیلم کشتی واقعاً آتش بگیرد و براندو آن‌قدر دلبسته کشتی باونتی شده بود که گفت: ”اگر کشتی آتش بگیرد بازی در سکانسهای نهایی فیلم را رها می‌کند“.
باونتی ماند و سالها کشتی تفریحی برای گردشگران شد، تا این‌که یکشنبه گرفتار توفان سندی در کارولینای جنوبی شد و حالا به جز ناخدای کشتی که هم‌چنان بین مرگ و زندگی و در میان امواج قرار دارد، کشتی تاریخی نیز از دست رفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3cf87858-b92c-4695-82e2-010ceb139565"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات