728 x 90

اعتراض بازاريان,

جنبش سرنگونی در بازار و وحشت رژیم

-

اعتصاب بازار تهران - آرشیو
اعتصاب بازار تهران - آرشیو
”جنبش سرنگونی“، این عبارتی است که در ابلاغیه نیروی سرکوبگر انتظامی خطاب به سرکردگان واحدهای خود در روز سوم آبان صادر کرده است. در بخشی از این ابلاغیه می‌خوانیم:
از: معاونت عملیات ناجا (مرکز فرماندهی و کنترل
به: فرماندهی محترم انتظامی استانهای سراسر کشور (معاونت عملیات)
موضوع: احتمال تجمع غیرمجاز
احتراما فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه طی نامه به شماره... در مورخه 910803 اعلام نمود گروه‌های معاند و ضدانقلاب طی فراخوانی در فضایی تحت عنوان (جنبش سرنگونی) ضمن درج مطالب تحریک‌آمیز از قبیل (زنده باد آزادی صلح دموکراسی) به قصد تشویش اذهان عمومی از مردم و بازاریان سراسر کشور دعوت نموده‌اند دست به اعتصاب بزنند...

معاون عملیات ناجا - سرتیپ دوم پاسدار قاسم رضایی
از طرف سرهنگ عبدالحمید امیری

20روز بعد از قیام 12مهر بازاریان و مردم تهران، صدور چنین ابلاغیه‌های وحشت آلودی از جانب نیروی سرکوبگر انتظامی حاکی از شکست طرحهای سرکوبگرانه رژیم آخوندی در بازار است.
روز 19مهر سر دژخیم قوه قضاییه آخوندها به میدان آمد و خبر از دستگیریها داد:
«تلویزیون رژیم 19مهر 91 لاریجانی سردژخیم قضاییه: روشن شده که عده‌یی اخلال کرده‌اند... ».

چند روز بعد آخوند جنایتکار محسنی اژه‌ای نیز گفت:
«دستگاه قضایی برای اخلالگران بازار ارز اشد مجازات را در نظر می‌گیرد».

یک دوجین امام جمعه جنایتکار هم به صحنه آمدند و به تخطئه قیام بازار و خواستار سرکوب بازاریان توسط نیروی انتظامی و اطلاعات و سپاه شدند.
اما هنوز سه هفته از دود و دمهای خامنه‌ای و باند جنایتکارش نگذشته که ایستادگی بازاریان و خودداری آنان از خرید و فروش یکبار دیگر زنگهای خطر را در سرکردگان رژیم آخوندی به صدا درآورده است. از جمله: عسگر اولادی سرکرده باند فاشیستی مؤتلفه نیز به صراحت با ابراز نگرانی به آتش زیر خاکستر قیام در بازار گفت:
«این رویه نمی‌تواند بازار را آرام نگه دارد، آن از مسائل بانکها، معیشت مردم هم متزلزل است، سیاستهای اقتصادی دولت هم باید باثبات باشد، هر روز نمی‌توان بازار را بازی داد، قیمتها آزار دهنده است، بنا‌ به همین دلایل بازاریان خواستند اعتراض خود را در این مورد بیان کنند، همه نگرانیم که اتفاقات نگران کننده‌ای نیفتد».

اما در برابر این نگرانیها، بازاریان از انفجاری که علیه رژیم در راه است ابراز خوشحالی می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d85e21b1-4879-44b6-839e-484f3a86135a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات