728 x 90

اعتراض عليه مالكي,

۶ میلیون عراقی زیر خط فقر

-

بغداد - کودکان عراق زیر خط فقر-آرشیو
بغداد - کودکان عراق زیر خط فقر-آرشیو
مهدی العلاق رئیس کمیته دولتی گفت سرشماری‌ها نشان می‌دهد که حدود 6 میلیون عراقی زیر خط فقر زندگی می‌کنند. ، توضیح این‌که تعداد فقرا در مناطق روستایی همانند شهرها می‌باشد،
تلویزیون البغدادیه گزارش داد گزارش کمیته کاهش فقر در حالی منتشر می‌شود که خانواده‌هایی هستند در منطقه پادگان الرشید در بغداد که از وضعیت بدی برخوردارند و از زندگی رنج می‌برند. آنها گفتند که از کمترین مایحتایج یک زندگی شرافتمندانه برخوردار نیستند و در خانه‌هایی زندگی می‌کنند که از کمترین الزام زندگی برخودار نیست و علاوه بر آن از یک فرصت شغلی مناسب برخوردار نمی‌باشند تا بتوانند نیازهای‌شان را برآورده کنند.
یکی از ساکنان این منطقه گفت: ... شما خودتان به چشم می‌بیند که مردم نایلون از زباله‌ها پیدا می‌کند تا بتواند به‌عنوان پرده استفاده کند توان خرید ندارد... .
یک ساکن دیگر گفت: اولاً کار نیست، در زمستان برق نیست، نفت نیست، سقف نداریم، برای بچه‌ها نه مدرسه است نه لوازم بازی، این دولتی که از سال 2003 آمده و الآن 2012 است برای مردم چه کار کرده است؟»..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91a0a6ff-61eb-4c3c-922f-0480231addd8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات