728 x 90

سوريه,

چندین پایگاه نظامیان بشار اسد در حومه دمشق به تصرف رزمندگان آزادی درآمد

-

رزمندگان ارتش آزادی سوریه
رزمندگان ارتش آزادی سوریه
هیأت عمومی انقلاب سوریه اعلام کرد، دیکتاتور سوریه با نقض آتش‌بس که برای عید قربان توافق شده بود هم‌چنان به بمباران شهرها و مناطق مسکونی ادامه می‌دهد و امروز با جنگنده‌های میگ شهرهای آلبو کمال در مرز با عراق و میادین در دیرالزور و چندین شهرک دیگر در حومه دمشق را بمباران کرد.
همچنین نیروهای امنیتی بشار اسد در حمله‌یی به شهر سویدا دست به دستگیریهای کور مردم زدند. با نقض صدها مورد نقض آتش‌بس توسط نظامیان دیکتاتور سوریه، رزمندگان ارتش آزادی سوریه به دفاع از مواضع خود پرداخته و نظامیان بشار اسد را به عقب راندند.
ارتش آزادی سوریه اعلام کرد کنترل شهرک سلقین آخرین پایگاه نظامیان بشار اسد در استان ادلب شمالی را به دست گرفته و 50تن از نظامیان بشار اسد را از پای درآوردند و اسیر کرده است و همچنین تانکها و زرهیهای آنها را به غنیمت گرفته است.
ارتش آزادی سوریه علاوه بر کنترل دو شهر ک در استان ادلب امروز توانست کنترل چند پایگاه نظامیان دیگر بشار اسد در حومه دمشق را نیز به کنترل خود دربیاورد.

رامی عبدالرحمن مدیر سازمان دیدبان حقوق‌بشر سوریه گفت: نظامیان بشار اسد قادر به حفظ مواضعشان در حومه دمشق نیستند.
از سوی دیگر نبرد بین رزمندگان ارتش آزادی و نظامیان اسد در حلب، دمشق و دیرالزور هم‌چنان ادامه دارد. در ایام عید قربان فرماندهان ارتش آزادی به دیدار مردم و رزمندگان ارتش آزادی رفته و از مواضع و جبهه‌های نبرد بازدید کردند.
شبکه حقوق‌بشر سوریه اعلام کرد امروز در سوریه 74تن کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند که اکثر کشته شدگان در حومه دمشق بوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb4b455e-6c09-4869-8227-44483fce2d28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات