728 x 90

سوريه,

تهاجم رزمندگان ارتش آزادی سوریه برای تصرف یک پادگان در شمال سوریه

-

رزمندگان ارتش آزادی سوریه
رزمندگان ارتش آزادی سوریه
نبردهای ارتش آزاد سوریه با قوای دیکتاتور در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. گزارشهای حاکی است که در شمال سوریه رزمندگان برای تصرف یک پادگان بزرگ دست به تهاجم زدند و در حال پیشروی هستند تصرف این پادگان به‌لحاظ استراتژیک در ایجاد یک منطقه امن و آزاد شده در شمال سوریه اهمیت به‌سزایی دارد. ارتش آزادی در سلسله عملیات دیگری چند پایگاه نظامیان مزدور بشار اسد و برخی از مراکز نیروهای امنیتی و لباس‌شخصی را منهدم کردند.
از سوی دیگر دیکتاتور خونریز سوریه به حملات هوایی و بمبارانهای وحشیانه علیه مردم بی‌دفاع ادامه می‌دهد. در اثر بمباران یک نانوایی در حلب مردمی که در صف گرفتن نان بودند هدف قرار گرفتند و حداقل 40تن از آنان کشته و تعداد زیادی مجروح شدند. همچنین در اثر آتشباری ارتش بشار اسد چند خمپاره به یک مرکز پزشکی در داخل خاک ترکیه اصابت کرده است. بمباران شهرهای مقاوم رستن، حمص و ادلب و دیگر شهرهای سوریه نیز ادامه یافت.
شمار قربانیان جنایات دیکتاتور سوریه در 24ساعت گذشته به 150تن رسیده است. به‌رغم وحشیگری دیکتاتور رو به سقوط سوریه جوانان و نظامیان جدا شده با تشکیل یکانهای جدید رزمی به صفوف ارتش آزادی سوریه می‌پیوندند.

در تحولی دیگر ریاض حجاب نخست‌وزیر جدا شده از بشار اسد روز گذشته در امان با کاترین اشتون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a202f5e-2eba-4ce0-8e81-8acddebf796d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات