728 x 90

دستگيري عوامل رژيم در خارجه,صدور تروريسم ,

دستگیری ۱۵عضو سپاه پاسداران در عربستان

-

نقشه عربستان
نقشه عربستان
روزنامه السیاسه کویت
بازداشت 15تن از اعضای ”سپاه پاسداران ”که تلاش داشتند به عربستان نفوذ کنند

مقامات عربستان اعلام کردند 15 ایرانی را که تلاش داشتند از طریق دریا و از مرزهای شرقی به خاک عربستان نفوذ کنند بازداشت کردند، اخبار و اطلاعات بیانگر این است که آنها اعضای ”پاسداران ”بودند و طرحی برای عملیات خرابکارانه در عربستان داشتند.

کاپیتان خالد خلیفه العرقوبی سخنگوی مطبوعاتی گارد مرزی منطقه شرقی گفت چهارشنبه گذشته ”به لطف خدا 14 ایرانی هنگامی که تلاش داشتند از طریق ساحل شرقی به منطقه الخفجی نفوذ کنند دستگیر شدند ”وی خاطرنشان کرد که ”قایقی که آنها را پیاده کرد توسط نگهبانان مرزی تعقیب شد تا توقیف گردید و مشخص شد که این قایق متعلق به رژیم ایران است و شخصی که در آن است نیز ایرانی می‌باشد بنابراین تعداد بازداشت‌شدگان به 15تن رسید و تحقیق در مورد آنها در حال اجرا است ”.

با وجود عدم اعلام رسمی هویت ایرانیها و هدفهای این افراد، اما اخبار سایتها حاکی از این است که ”نیروهای گارد مرزی عربستان یک عملیات خطرناک که از طرف سپاه پاسداران و خا‌ئنین و مزدوران عربستانی آنها طراحی شده بود را خنثی کردند ”.

بر اساس این اطلاعات ”همراه با این ایرانیها، دستگاههای حساس و ابزار جاسوسی و ارتباطات و سلاح کشف شد، قایقهای گارد مرزی عربستان قایق ایرانی که این افراد را پیاده کرده بود تعقیب کردند و فرمانده آن را در فاصله50 مایلی دستگیر کردند، وی یک پاسدار ایرانی است ”.»..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dcdb9fe0-8620-4d39-bec8-0271f7bd1245"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات