728 x 90

ليبرتي,

شیخ علی حاتم امیر عشایر دلیم عراق: حقوق ساکنان لیبرتی باید رعایت شود

-

شیخ علی حاتم، امیر عشایر دلیم
شیخ علی حاتم، امیر عشایر دلیم
علی حاتم امیر عشایر دلیم در عراق وضعیت اعضای سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق ایران ساکن لیبرتی را طاقت‌فرسا و چون اسیران توصیف کرد.
امیر عشایر دلیم در مصاحبه با خبرگزاری عراق گفت وضعیت اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران ساکن لیبرتی بسیار طاقت‌فرساست آنها را با دستورات صادر شده از جانب رژیم ایران به شیوه غیرانسانی در این کمپ تلنبار کرده‌اند. علی حاتم افزود دولت عراق در این کمپ با آنها بر اساس طایفه‌گرایی رفتار کرده و به نیابت از رژیم ایران با آنها تصفیه حساب می‌کند و رژیم ایران از طریق دولت فاسد عراق آنها را مجازات می‌کند.
وی افزود: این افراد بهای آمدن خودشان به عراق را پرداخته‌اند، آنها در جایی قرار داده شده‌اند که نه خدمات دارد و نه برق و نه آب، بلکه به عکس مورد سرقت و دستگیری و قتل واقع شده‌اند.
رهبر عشایر دلیم پرسید آیا ممکن است چنین دولتی که احترام شهروندان عراقی را نگه نمی‌دارد با این پناهندگان با احترام رفتار کند؟ وی گفت: دولت عراق با ساکنان لیبرتی مانند اسیران رفتار می‌کند نه پناهندگان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f4c5127-bc2b-4119-a185-00a72ccf2313"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات