728 x 90

خروج از ليست تروريستي,

پیامهای تبریک و استقبال از لغو برچسب تروریستی و پیروزی کارزار مقاومت عادلانه مردم ایران

-

جشن پیروزی حامیان مقاومت در اور سور اواز
جشن پیروزی حامیان مقاومت در اور سور اواز
بیانیه یان زهرادیل نایب‌رئیس گروه محافظه رفرمیست پارلمان اروپا
لغو برچسب تروریستی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران در آمریکا تحولی فوق‌العاده عالی است. این سازمان هرگز نباید در این لیست قرار می‌گرفت و این دیکتاتوری حاکم بر ایران بود که در پی سالیان یک بسیج شیطان‌سازی و تبلیغاتی را با پراکندن اطلاعات دروغین و گمراه‌کننده علیه سازمان مجاهدین با به‌کارگیری مأموران سرویس اطلاعاتی خود به راه انداخته بود. اکنون با خارج شدن مجاهدین خلق از لیست آمریکا، بطلان آن اتهامات ثابت شده و شورای ملی مقاومت ایران با شایستگی کامل رهبری اپوزیسیون دموکراتیک را بر عهده دارد، امری که باعث خشم آخوندها در ایران شده است.
این شورا در برنامه سیاسی خود خواستار انتخابات آزاد، نظام چند حزبی، جدایی دین از دولت و برابری بین زن و مرد در جامعه است. مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب این شورا است.


تونی کلام نماینده پارلمان اروپا از استونی:
لغو این برچسب تروریستی علیه مجاهدین در آمریکا ضربه شدیدی به دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران محسوب می‌شود چرا که سازمان‌یافته‌ترین و مؤثرترین جنبش اپوزیسیون ایران به‌طور ناعادلانه و برای رضایت ملاهای حاکم به مدت 15سال در این لیست قرار گرفته بود. این جنبش باید بتواند نقش خود را در پیشبرد راه‌حل سوم که تغییر این رژیم دیکتاتوری توسط خود مردم ایران است، ایفا کند.
گروه پارلمانی دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا به پشتیبانی بیش از 200نماینده پارلمان برای سالیان متمادی از سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان آلترناتیو دموکراتیک به جای دیکتاتوری حاکم حمایت کرده است.

پیام تبریک هیأت وکلای عرب در دفاع از ساکنان لیبرتی
هیأت وکلای عرب مفتخرند که بهترین تبریکات خود را به‌مناسبت حذف نام سازمان مجاهدین خلق از لیست آمریکا به سازمان مجاهدین خلق و مجاهدان لیبرتی تقدیم دارد. از پروردگار عزیز و توانا می‌خواهیم تا این سازمان و اعضای آن را از شر و هر گزندی محفوظ بدارد.

بیانیه تبریک جمعیت وکلای مصری در دفاع از ساکنان اشرف
خارج شدن مجاهدین خلق از لیست آمریکا باید به تمامی بهانه‌های دولت عراق برای پایمال کردن حقوق ساکنان اشرف و لیبرتی پایان یابد. جمعیت وکلای مصری جامعه بین‌المللی را فرا می‌خواند تا بلادرنگ برای لغو محاصره اشرف و لیبرتی دخالت کند و از حق مالکیت ساکنان اشرف بر اموالشان و حق آنها برای فروش این اموال حمایت به‌عمل آورد. علاوه بر این ما خواهان اعلام کمپ لیبرتی به‌عنوان کمپ پناهندگی تحت نظارت کامل سازمان ملل و کمیساریای عالی پناهندگان هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd64d749-8b70-4a29-9b15-032cfbcf308f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات