728 x 90

صدور تروريسم ,

افشای محل مخفی مرکز فرماندهی سایبری و فضای مجازی سپاه پاسداران ارتجاع

-

حملات سایبری
حملات سایبری
سازمان مجاهدین خلق ایران محل مخفی مرکز فرماندهی سایبری و فضای مجازی سپاه پاسداران ارتجاع و سایت بیرونی آن به نام گرداب را افشا کرد.
محل این مرکز در خیابان 16 نیروی هوایی پلاک 22 در نزدیک فرماندهی سپاه پاسداران در یک ساختمان سه طبقه است.

یک پاسدار اطلاعاتی به‌نام مجید صادقیان به‌عنوان مدیریت این مرکز در خرداد 89 در همایش امنیت ملی و فضای سایبری سخنرانی کرده بود.
کار نفوذ و هکری سپاه ولی‌فقیه ارتجاع توسط سایت گرداب انجام می‌شود و برای اینکار 50% از نفرات سپاه و 50% از مستخدمان جیره‌خوار سپاه در بیرون شامل گروه‌های موسوم به آشیانه و شرکتهای نورا و کهکشان استفاده می‌شود.

سایت گرداب وابسته به سپاه پاسداران رژیم در 23مرداد 90 در گزارش خود خاطرنشان کرده بود: چنان‌چه وزارت‌خارجه آمریکا سرانجام تسلیم رأی دادگاه فدرال بشود و به خارج کردن مجاهدین از لیست تروریستی تن بدهد در واقع باید نتیجه‌گیری کرد که آمریکا با رژیم وارد فاز رویا رویی و نظامی خواهد شد.

به گزارش گرداب، در صورتی که وزارت‌خارجه آمریکا تسلیم لابی‌ها و رأی دادگاه استیناف مبنی بر به اشتباه قرار دادن نام منافقین در لیست تروریست‌ها شود و نام مجاهدین خلق را از لیست خود خارج کند‌ ، پس می‌توان نتیجه گرفت دولت آمریکا نیز از اعمال تحریمها و سیاستهای منزوی کردن ایران بر سر برنامه اتمی نتیجه‌یی نگرفته و خود را برای فاز رویارویی نظامی با ایران آماده می‌کند.

سپاه پاسداران تأکید می‌کند که از علاقه مجاهدین به سرنگونی قهرآمیز و مسلحانه رژیم آخوندی به‌هیچ‌وجه کاسته نشده و رژیم نباید از این بابت گول بخورد. دلیل این امر این است که «منافقین در خارج از کشور به نام MKO مشهور هستند ولی در تبلیغات چند ساله خود ترجیح داده‌اند از نام PMOI استفاده کنند که بر خلاف نام قبلی برچسب معروف‌ تروریست را ندارد‌ ، هر چند هر دوی این نام‌های اختصاری به‌معنی ”سازمان مجاهدین خلق ایران“ هستند. این سازمان با تبلیغات پر سر و صدای خود همان روش موفقی را که با به‌کار گرفتن اهرم قضایی در انگلیس تجربه کرد در آمریکا نیز پیاده کرد که عبارت بود از استفاده از افراد و شخصیتهای معروف و قانع کردن نمایندگان پارلمان این کشورها.

محل دقیق تأمین هزینه‌های هنگفت این مجالس سخنرانی دقیقاً معلوم نیست اما ظاهراً افراد و سازمانهای ایرانی- آمریکایی خصوصاً در لس‌آنجلس و اروپا پشت پرده‌ این گردهمآیی‌ها هستند.
مجاهدین با برملا کردن اسرار هسته‌یی ایران در سال ۲۰۰۲ در نطنز و اراک نقش خود را برجسته کرده‌اند.
سپاه پاسداران به رژیم توصیه می‌کند که برای مقابله با مجاهدین در آمریکا باید از خدمات افرادی از قبیل ”مازیار بهاری“ روزنامه‌نگار، ”باربارا اسلوین“ کارشناس سیاست خارجی آمریکا و محقق درباره سازمان منافقین و ”تریتا پارسی“، ”محسن کدیور“ و ”احمد صدری“ بهره بگیرد.
- «اعلام عدم تروریست بودن منافقین جامعه ایرانیان مقیم آمریکایی را در بهت و حیرت فرو خواهد برد چون از این به بعد منافقین که اقلیتی کم ولی پر سر و صدا هستند و شخص مریم رجوی، به نماینده و صدای ایرانیان خارج از کشور تبدیل می‌شوند،
-در صورتی که وزارت‌خارجه آمریکا تسلیم لابی‌ها و رأی دادگاه استیناف مبنی بر به اشتباه قراردادن نام منافقین در لیست تروریست‌ها شود و نام مجاهدین خلق را از لیست خود خارج کند‌ ، پس می‌توان نتیجه گرفت دولت آمریکا نیز از اعمال تحریمها و سیاستهای منزوی کردن ایران بر سر برنامه اتمی نتیجه‌یی نگرفته و خود را برای فاز رویارویی نظامی با ایران آماده می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3f09569-0899-4ab7-8939-ef8142314f13"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات