728 x 90

ليبرتي,

برگزاری پلونوم چهارم کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان

-

سازمان خبات کردستان
سازمان خبات کردستان
پلونوم چهارم کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران با ارائه گزارش دبیرکل سازمان خبات پیرامون وضعیت داخلی و بین‌المللی و وضعیت کردستان و با بحث و بررسی پیرامون این مسایل برگزار شد.
در گزارش پایانی منتشر شده از سوی سازمان خبات کردستان ایران در این باره آمده است: پلونوم وضعیت داخلی، گرانی و فشارهای ناشی از تحریمها را بررسی و ضمن محکوم کردن سران رژیم به‌عنوان مسبب آنها، تأکید کرد که فشارهای اقتصادی و تعمیق آن باعث انفجار خشم مردم ایران خواهد شد و به همین خاطر آمادگی برای مقابله با شرایط مختلف و همین‌طور اتحاد گروه‌های مختلف برای پیروزی ضروری است. به‌خصوص که رژیم پایگاهش ضعیف‌تر شده و متحدان منطقه‌یی خود را نیز یکی پس از دیگری از دست می‌دهد تلاشهای رژیم برای سلطه بر عراق و کردستان عراق نیز ناموفق بوده و پلونوم در همین کادر حمایت خود را از برکناری نوری مالکی نخست‌وزیر عراق اعلام می‌کند.
گزارش می‌افزاید: در جریان پلونوم کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران، خیزش مردم سوریه به‌صورت کلی و خلق کردستان سوریه به‌طور خاص به‌عنوان موضوعی مهم و سرنوشت‌ساز معرفی شد و بر روی آزادسازی چند شهر از شهرهای کردستان سوریه به‌عنوان یک نقطه عطف در جنبش در یک سال و نیم گذشته تأکید شد. همچنین کشتار مردم سوریه توسط بشار اسد محکوم شد و بر لزوم اتحاد بین نیروهای آزادیخواه سوریه تأکید به‌عمل آمد.

در بخش دیگری از گزارش پایانی برگزاری پلنوم چهارم سازمان خبات کردستان ایران آمده است: در چارچوب ارتباطات و دوستی، پلونوم چهارم کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران، نقض تعهدات کوبلر نماینده سازمان ملل و صحبتهای نابه‌جای او علیه سازمان مجاهدین خلق و شهر اشرف را محکوم و بر حمایت از حقوق مشروع مجاهدان اشرف تأکید کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78c0e14d-6188-410c-9fc7-f7397a039a63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات