728 x 90

ليبرتي,

تکمیل ترتیبات لازم برای ارتکاب به سومین کشتار علیه کمپ اشرف

-

کمپ لیبرتی
کمپ لیبرتی
دولت عراق با دعوت از سفرای کشورهای خارجی و نمایندگان سازمانهای بین‌المللی به کنفرانسی تحت عنوان ”اعلان مواضع دولت عراق در رابطه با پایان دادن به حضور اعضای سازمان مجاهدین خلق در خاکش“ را با هدف تکمیل ترتیبات لازم برای ارتکاب به سومین کشتار علیه کمپ اشرف را به اجرا می‌گذارد.
روز سه‌شنبه 31 ژوئیه ۲۰۱۲، فالح الفیاض مستشار امنیتی مالکی از سفرای کشورهای خارجی ونمایندگان برای شرکت در کنفرانسی تحت عنوان ”اعلان مواضع دولت عراق در رابطه با پایان دادن به حضور اعضاء سازمان مجاهدین خلق در خاکش“ دعوت نمود. این دعوت در چارچوب آمادگی نهایی دولت مالکی است که از رژیم آخوندهای حاکم به ایران دستور می‌گیرد تا به سومین کشتار علیه ساکنان کمپ اشرف و لیبرتی مبادرت نماید. اهمیت این کنفرانس و دعوت به آن از جانب دولت عراق بسیار زیاد بود و هدف از آن انتشار و اعلان دروغها و اطلاعات خلاف حقیقت در مورد کمپ و ترویج آنها در سطح جهانی است و همچنین اعلان این‌که دولت عراق با هماهنگی نماینده دبیرکل سازمان ملل می‌تواند حداقل تضمینهای که در یادداشت تفاهمی که بین دولت عراق و نماینده دبیرکل سازمان ملل امضاء شده است را انجام می‌دهد. تا این‌طور وانمود کند که سازمان مجاهدین خلق ایران و ساکنان کمپ اشرف از انجام تعهدات و التزامات خود در انتقال کلیه ساکنان کمپ اشرف به لیبرتی سر باز زده. این فریب ممکن است روی رأی عموم تاثیر بگذارد و به‌سادگی منجر به ارتکاب به سومین کشتار در حق ساکنان کمپهای اشرف و لیبرتی شود. چرا که شرایط ایجاد شده توسط دولت عراق برای به اجرا درآوردن طرحهایش مطابق آنچه تا کنون مرسوم بوده به‌ویژه‌اینکه طرف اصلی که همان ساکنان کمپ اشرف و لیبرتی هستند، از حضور و شرکت در این کنفرانس محروم شده‌اند و حتی نتوانستند وکلا یا نمایندگان خود را برای دفاع از خود و یا حداقل رسانیدن یک تصویر حقیقی از وضعیت تأسف‌بار کمپ لیبرتی به این کنفرانس بفرستند. هیأت وکلای عرب در دفاع از ساکنان لیبرتی نظر سفرای کشورهای خارجی و نمایندگان سازمانهای بین‌المللی که در این کنفرانس شرکت کردند را به این موضوع جلب می‌نماید که با خردمندی و دید واقع‌بینانه و شفافیت برخورد کرده و در پی کسب اطلاعات حقیقی از کمپ لیبرتی و شرایط غیرانسانی که ساکنان در آن زندگی می‌کنند باشند، تا این‌که قربانی فریبکاری و توطئه‌های پستی که از طرف دولت عراق و رژیم آخوندهای حاکم بر ایران و نماینده دبیرکل ملل‌متحد اعمال می‌شود، قرار نگیرند. و این‌که ابزاری در دست جلادان برای ضربه زدن به بیگناهان قرار نگیرند. به‌ویژه‌اینکه هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت در این کنفرانس و یا تصمیمهایی که ممکن است صادر شود، تماماً در خدمت ارتکاب به سومین کشتار در حق ساکنان لیبرتی می‌باشد و هدف از آن تماماً توجیه اقدامات و اعمال سرکوبگرانه علیه اشرف و لیبرتی است. ساکنان کمپهای اشرف و لیبرتی پناهندگان برخوردار از حق حفاظت و رسیدگی مطابق با کنوانسیون چهارم ژنو هستند و در نتیجه قربانی عملیات نیرنگ و جابه‌جایی اجباری و توطئه‌ای بزرگ که در آن دولت عراق و رژیم آخوندهای حاکم بر ایران و نماینده دبیرکل ملل‌متحد مارتین کوبلر مشارکت دارند، قرار گرفته‌اند.

رئیس هیأت وکلای عرب در دفاع از ساکنان اشرف
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d14c9a00-200f-495f-9b16-16db84ee8806"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات