728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

بریتانیا مصرانه از رژیم ایران خواست تا با قدرتهای جهان همکاری کند

-

ویلیام هیگ
ویلیام هیگ
خبرگزاری فرانسه، 1ژوییه، ۲۰۱۲ - لندن:
- بریتانیا بعد از این‌که اتحادیه اروپا یک تحریم نفتی علیه تهران اعمال کرد تا به این وسیله فشار بر رژیم ایران را افزایش دهد روز یکشنبه از این رژیم مصرانه خواست تا با جامعه بین‌المللی همکاری کند. ویلیام هیگ وزیرخارجه انگلستان گفت تحریمها نشان داده که اتحادیه اروپا مصمم به سخت گرفتن بر رژیم ایران است. هیگ به تلویزیون بی.بی.سی گفت تحریمهای بی‌سابقه نفتی علیه رژیم ایران وارد عمل شده‌اند. وی گفت اینها سخت‌ترین تدابیری هستند که اتحادیه اروپا علیه رژیم ایران تا به امروز اتخاذ کرده است. هیگ افزود این تحریمها نشان‌دهنده عزم جزم ما برای تشدید فشار مسالمت‌آمیز دیپلوماتیک علیه حکومت ایران است... تحریمهای نفتی اتحادیه اروپا علیه این رژیم که از روز یکشنبه به اجرا گذاشته شد موجب عصبانیت تهران شد و در واکنش گفته است بر گفتگوها با قدرتهای جهان در مورد فعالیتهای حساس اتمی تأثیر خواهد گذاشت.
هیگ گفت رژیم ایران باید ظرف هفته‌های آتی دست به یک انتخاب بزند؛ می‌تواند وضعیت را پیچیده کند و از مسائل حساس طفره برود و خود را در معرض تحریمهای شدید و انزوای فزاینده بین‌المللی قرار دهد یا این‌که می‌تواند به‌طور جدی با گفتگو حول گامهایی که آماده است در برنامه اتمی بردارد شروع به همکاری کند و فرصت را برای تضمین یک آینده سعادتمند و صلح‌آمیز برای مردم ایران دریابد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61b33637-249a-4dd6-8ce3-cbc810fbafef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات