728 x 90

كهكشان,

دیدار نمایندگان هیأتهای عربی، استرالیا، آمریکای شمالی و شمال اروپا با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

-

خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران
خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران
روز یکشنبه 4تیر۱۳۹۱، نمایندگان هیأتهای شرکت‌ کننده در گردهمایی بزرگ 23ژوئن در پاریس، از کشورهای، سوریه، اردن، فلسطین، بحرین، عراق، لبنان، افغانستان، آمریکا، کانادا، استونی، فنلاند و استرالیا، با خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در اورسوراواز دیدار کردند.
خانم رجوی ضمن خیرمقدم به نمایندگان پارلمانها، دولتمردان و شخصیتهای سیاسی و مذهبی و مدافعان برجسته حقوق‌بشر از چهار قاره جهان که در این هیأتها حضور داشتند، از همبستگی آنها با مقاومت ایران و حمایتهایشان از مجاهدان اشرف و لیبرتی قدردانی کرد:

سخنرانی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت:
اهلا و سهلا مساء الخیر نرحب بکم
نمایندگان محترم
شخصیتهای گرامی
دوستان عزیز
به خانه خودتان، خوش آمدید
این جا خانه مقاومت یعنی خانه همه علیه فاشیزم و بنیادگرایی است
از حضور شما در گردهمایی بزرگ ایرانیان و همچنین همه فعالیتها و تلاشهایتان برای دفاع از حقوق ساکنان اشرف و لیبرتی می‌خواهم تک به تک تشکر کنم.
می‌دانم که در این مدت همه هیأتهای نمایندگی از همه پارلمانها تلاشهای زیادی داشتید تا این‌که ما توانسته‌ایم بسیاری از بلاها را از سر اشرف و لیبرتی و اشرفیها و ساکنان لیبرتی دور کنیم.
تردیدی ندارم که بدون حضور فعال و حمایتهای شما، ما در نقطه‌ای که اکنون هستیم، نبودیم. هرگز
شما از سراسر جهان، از آمریکا و اروپا و کانادا و استرالیا و تا منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، به یاری این مقاومت شتافتید به‌خصوص از حضور برادران و خواهرانمان از اردن و فلسطین، بحرین و سایر کشورهای منطقه سپاسگزارم.
به‌طور واقعی ما یک تهدید مشترک داریم نه فقط در سطح منطقه خاورمیانه بلکه در سطح کل دنیا و آن تهدید صلح و امنیت جهانی است همه هم خوب می‌دانیم که این تهدید از طرف ملاهای حاکم بر تهران است
در این منطقه جهان یعنی خاورمیانه و شمال آفریقا که اکنون با بهار عرب و قیامهای مردمی همراه است، به‌رغم هر نوع تفاوت، هر نوع تفاوت، تکرار می‌کنم و اصرار می‌کنم با همه تفاوتهایش، یک حرف مشترک و خواست مشترک وجود دارد و آن آزادی و دموکراسی است برای همه خلقهای این منطقه.
در نقطه مقابلش، همه ملتهای منطقه، تهدید مشترک و دشمن واحدی دارند که عبارت است از فاشیسم دینی حاکم بر تهران.
می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و به همه شما دوستان عزیز مقاومت بگویم که به‌رغم سختیها ما مسیر پیروزمندی را طی کرده‌ایم. و دستاوردهای بزرگی داشتیم اما هنوز نبردهای بزرگی پیش رو داریم. به همین دلیل مجدداً کوتاه می‌کنم و تکرار می‌کنم که ما در این دوره از نبرد به تلاشهای شما، به حمایتهای شما و به پشتیبانی شما نیاز داریم و به همبستگی شما چون فکر می‌کنم که هر چه این جنبش و این کارزار گسترده‌تر و جهانی‌تر بشود طبعاً بلاشک فشارش روی ملاهای حاکم بر ایران و همدستانش در منطقه از جمله در عراق بیشتر خواهد شد و شاید ما به این وسیله بتوانیم جلوی خیلی از توطئه‌ها را بگیریم و آنها را خنثی کنیم.
بنابراین من کوتاه می‌کنم یک بار دیگر از همه تلاشهای شما تا الآن و منتظر تلاشها و حمایتهای شما هستم برای از این نقطه به بعد.
سپاسگزارم از حضورتون در امشب در این فرصت کوتاه

-سخنرانی طلال الترکاوی نایب‌رئیس شورای قبایل عربی از سوریه:
در این دیدار طلال الترکاوی نایب‌رئیس شورای قبایل عربی از سوریه، طی سخنانی با ابراز خوشوقتی از شرکت در گردهمایی مقاومت ایران گفت: این تجمعی بسیار بزرگ از کسانی بود که زیر بار ظلم و سرکوب رژیم ملاها برای دهه‌های طولانی رنج کشیده‌اند و متأسفانه در جهان امروز که بر پایه منافع و تبادل این منافع بنا شده، حساسیتی که لازم است در قبال این تعدی و ظلم وجود ندارد، حال آن‌که بسیارند مجاهدانی که به دست رژیم ملاها شکنجه شدند و کشته شده‌اند.
نایب‌رئیس شورای قبایل عرب از سوریه افزود: رژیم ولایت‌فقیه یک دروغ بزرگ و حکام ایران زیرپوشش دین و با فریبکاری آتش فتنه‌ها را شعله‌ور می‌کنند و زهرهای خود را در پیرامونشان و در منطقه و در کشورهای همسایه می‌پاشند و از جمله در کشور ما سوریه به ظلم و ستم و به باند حاکم اسد که از 4 دهه پیش بر سوریه حکم می‌راند و فرزاندانش را می‌کشد و مورد تعدی و تجاوز قرارمی‌دهد، کمک می‌رسانند.
و البته ما بسیار خوشحال و مفتخریم که در ایران، با مجاهدین خلق و با خواهرمان، خانم مریم رجوی آشنا شده‌ایم.

-در جریان دیدار هیأتهای عربی در اور سوراواز، هیأت بحرین ضمن ابراز خوشوقتی در گردهمایی 23ژوئن، بیانیه اکثریت نمایندگان پارلمان بحرین در حمایت از حقوق مجاهدان اشرف لیبرتی را به رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت اهدا کردند

آقای عبدالحکیم الشمری نماینده پارلمان بحرین در سخنانش در این باره گفت: مجلس نمایندگان بحرین مفتخر است که بیانیه‌یی را در محکومیت شکنجه و تعدی مستمر علیه ساکنان اشرف صادر کرده و طی نامه‌یی از دبیرکل سازمان ملل خواسته است از حقوق آنها طبق قوانین بین‌المللی و آنچه که ملل‌متحد برای حمایت از پناهندگان به‌رسمیت شناخته، حمایت کند و تضمین کند که با آنها طبق توافقات بین‌المللی رفتار شود.
وی افزود: من واقعاً خوشحالم که در گردهمایی مقاومت ایران شرکت کردم، خانم مریم رجوی به درستی در سخنان خود گفتند سیاستهای رژیم ایران به همه کشورهای اسلامی ضربه می‌زند و ما در بحرین این ضربه‌ها و این ظلم حکام ایران را به خوبی احساس می‌کنیم چرا که با شما در این رنجها شریک هستیم.
نماینده پارلمان بحرین ضمن آروزی موفقیت برای مقاومت مردم ایران تأکید کرد: ما به شما اطمینان می‌دهیم که برای گسترش حمایت از حقوق ساکنان اشرف و لیبرتی، نه تنها در بحرین بلکه در سایر کشورهای عربی، هرچه در توان داشته باشیم انجام خواهیم داد.
آقای فیصل فولاذ رئیس انجمن حقوق‌بشر بحرین نیز در سخنان خود به مقاومت ایران و شهیدان مقاومت درود فرستاد و ضمن آروزی پیروزی برای مبارزات عادلانه مردم ایران، گفت: از سوی سازمانها و مؤسسات جامعه مدنی بحرین بهترین تهنیتها و تبریکات را به‌مناسبت موفقیت بزرگ گردهمایی 23ژوئن به شورای ملی مقاومت و مردم قهرمان ایران تقدیم می‌کنم.
ما در مؤسسات جامعه مدنی نقض حقوق ساکنان اشر ف و لیبرتی را محکوم می‌کنیم و سازمان ملل را به اقدام فوری و عاجل برای وادار کردن دولت نوری ماکی به متوقف‌ساختن تجاوزات و اعمال فشارهای غیرانسانی فرا می‌خوانیم و خواستار به‌رسمیت شناختن لیبرتی به‌عنوان کمپ پناهندگان تحت حفاظت بین اللمللی هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63256a89-a16b-4500-86d9-651033106f87"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات