728 x 90

-

ابراز وحشت نماینده خامنه‌ای در استان اراک از سرنوشت نظام

-

آخوند دری نجف آبادی
آخوند دری نجف آبادی
نماینده خامنه‌ای در استان اراک با ابراز وحشت از سرنوشت نظام، سپاه پاسداران را به هوشیاری در مقابل دشمنان نظام فراخواند و گفت مأموریت شما از دوران جنگ سخت‌تر است.
آخوند دری نجف آبادی، که در جمع شماری از مزدوران سپاه پاسدارانی سخنرانی می‌کرد، گفت: دشمن هر روز آمادگی بیشتری پیدا می‌کند و در نتیجه ما هم به نسبت باید هوشیار‌تر و آگاه‌تر باشیم. حتی افراد بازنشسته نباید ارتباط خود را با سپاه قطع کنند. آنها باید در کار‌های حمایتی و پشتیبانی مشارکت کنند و همواره حضور خود را در سپاه نشان دهند.
وزیر اطلاعات پیشین دیکتاتوری آخوندی، افزود: پیشگیری، شناخت حوادث، جریانها و فتنه‌ها یکی از وظایف سپاه و البته دیگر ارگان‌ها مثل نیروی انتظامی، دستگاهها امنیتی و اطلاعاتی و قوه قضاییه است.
آخوند دری نجف آبادی به ریزش و بریدگی در سپاه وبحران درونی رژیم اشاره کرد و گفت: «به هر نسبتی که زمینه برای خیانت، فتنه و آسیب زدن بیشتر به وجود آید، وظیفه ما هم بیشتر می‌شود و باید مثل مأموران بهداشت، میکروب را بشناسیم و میکروب‌زدایی کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/54c3a376-1683-42f9-ad97-09530e9f02a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات