728 x 90

سوريه,

دفاع پاسدار لاریجانی از جنایات بشار اسد

-

پاسدار علی لاریجانی
پاسدار علی لاریجانی
لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع به‌دنبال محکومیت و نفرت و انزجار جهانی از قتل مردم سوریه توسط دیکتاتور خونریز این کشور و احتمال دخالت نظامی برای جلوگیری از کشتار بیشتر مردم، به دفاع از بشار اسد جنایتکار پرداخت.
رئیس مجلس آخوندی در سخنرانی امروز در مجلس رژیم گفت: «نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم، سبعیت جدیدی است که در یکی دو روز اخیر در بیانات مقامات آمریکایی و اقدامات آنها و برخی کشورهای غربی نسبت به سوریه مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد آمریکا و غرب به‌دنبال زمینه‌سازی بحران جدیدی هستند. یکی از مقامات نظامی آمریکا گفته که ”ممکن است ما مثل دخالت در لیبی در سوریه عملیات نظامی کنیم“.
لاریجانی که وحشت دیکتاتوری آخوندی را از پیآمد سرنگونی بشار اسد بیان می‌کرد، به تهدید روی آورد و گفت: مقامات آمریکایی باید متوجه بازی خطرناک خود باشند؛ ... سوریه به هیچ‌وجه مختصات لیبی را ندارد و بن‌غازی‌سازی در سوریه به داخل فلسطین کشیده می‌شود و خاکستر این آتش‌افروزی قطعاً رژیم صهیونیستی را می‌پوشاند.
رئیس مجلس رژیم آخوندی در بخش دیگری از اظهاراتش، به دفاع از دیکتاتور شقی سوریه پرداخت و گفت: سؤال این است که چرا مجال نمی‌دهند طرح اصلاحات سیاسی در سوریه جلو برود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a7fd597-e3c2-42ae-a59b-0ca542398dfd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات