728 x 90

اتمي رژيم,

نماینده مجلس آخوندی: گروه پنج به اضافه یک به‌دنبال سیاست باج‌گیری است

-

برگزاری مذاکرات گروه پنج بعلاوه یک در بغداد با رژیم آخوندی
برگزاری مذاکرات گروه پنج بعلاوه یک در بغداد با رژیم آخوندی
یک نماینده مجلس آخوندی با ابراز نگرانی از ناکامی در مذاکرات بغداد، گفت گروه پنج به اضافه یک به‌دنبال سیاست باج‌گیری است.

کریمی قدوسی نماینده مجلس رژیم گفت: از 2 دوره مذاکره برمی‌آمد که 1+5 از یک طرف قدم به بغداد گذشته تا یک گام مذاکرات را به پیش ببرد و از طرف دیگر هم‌چنان می‌خواهد بر اساس سیاستهای گذشته خود از ما امتیاز بگیرد. بر اساس فضاسازی که برای مذاکرات بغداد کرده بودند قصدشان گرفتن امتیازات بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d30b422-0e9d-434a-a6e5-7b68d008ed17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات