728 x 90

ليبرتي,

هشدار عراقیان شریف نسبت به رفتار غیرانسانی با ساکنان اشرف و لیبرتی

-

استقرار زرهی مجهز به تیربار در کمپ لیبرتی
استقرار زرهی مجهز به تیربار در کمپ لیبرتی
هشدار انجمن روزنامه‌نگاران مستقل نجف اشرف، هیأت مسأله و عدالت ـ شاخه بابل، سازمان دانشجویی برای دفاع از حقوق‌بشر و مرکز فرهنگی عطا در عراق نسبت به رفتار غیرانسانی با ساکنان اشرف و لیبرتی و سرقت اموال آنان توسط عوامل رژیم ایران

انجمن روزنامه‌نگاران مستقل نجف اشرف، هیأت مسأله و عدالت ـ شاخه بابل، سازمان دانشجویی برای دفاع از حقوق‌بشر و مرکز فرهنگی عطا در عراق طی نامه‌های جداگانه برای مقامهای آمریکایی و ملل متحد، خواستار توقف فوری رفتار غیرانسانی با ساکنان اشرف و لیبرتی و جلوگیری از سرقت اموال آنان توسط دولت مالکی و عوامل رژیم ایران شدند.
در این نامه‌ها از جمله آمده است:
مردم عراق نه در گذشته و نه در آینده دشمنی با ساکنان اشرف نداشته‌اند، بلکه آنها را با محبت و برادری میزبانی کرده‌اند و آنچه که در رابطه با سرقت اموال آنها با پوش اموال حکومتی یا اموال مردم گفته می‌شود دروغ است و بیان کننده دیکته ملاهای تهران ضداپوزیسیونش در اشرف و لیبرتی می‌باشد.

مواضع احمد چلبی یا عدنان الشحمانی نشان‌دهنده نفوذ وابستگان به رژیم ایران و برای منافع شریرانه و شخصی آنهاست. در حالی که ساکنان اشرف دوستان عزیز مردم عراق هستند.
نقض آشکار توافقهای ملل‌متحد با دولت عراق در مورد ساکنان اشرف منجر به فاجعه انسانی می‌شود
تنها راه وادار کردن حکومت عراق در مقابل توافق‌نامه و اجرای بند بند آن است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/175710b8-f8f3-4057-a668-0058e9125a0f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات