728 x 90

سوريه,

کریدورهای انسانی در سوریه

-

مجروحان در سوریه
مجروحان در سوریه
ایجاد کریدورهای انسانی در سوریه نیازی عاجل است، جامعه جهانی باید سریعاً اقدام کند. اظهارات مسئولان دو مرکز کمک‌رسانی به مردم سوریه:
دکتر مصطفی سکاف: باید به‌خاطر داشته باشید که اغلب مردم سوریه مدت 16ماه است که کار نکرده‌اند چون زیر بمباران و گلوله‌باران تانکها و هواپیماها بودند، مردم نیازمند کمک به‌ویژه کمکهای دارویی و غذایی هستند.
دکتر وداح الطیب: ایجاد کریدورهای امن برای کمک‌رسانی ضروری است. ما امیدواریم که به‌زودی این کریدورها راه‌اندازی شوند. زیرا برای نجات جان مجروحان ضروری هستند. رژیم سوریه اجساد را به سرقت می‌برد و از این‌که مجروحان را بکشند ابایی ندارد. کسانی که به مجروحان کمک کنند اعدام می‌شوند. ما به کمک در همه سطوح نیاز داریم زیرا شمار مجروحان در سراسر سوریه از 40هزار تن نیز می‌گذرد. ما امیدواریم مجروحان حاد به بیمارستانهای اروپا منتقل شوند.
دکتر مصطفی سکاف: ما باید مناطق امن بیشتری را ایجاد کنیم، نمی‌توان هر مجروحی را به خارج فرستاد، کریدورهای انسانی باید ایجاد شود تا کمکهای انسان دوستانه به اعماق خاک سوریه برسد.
دکتر وداح الطیب: من از هر فرد آزاده می‌خواهم که به مردم سوریه کمک کند، ما خواهان صلح و یک کشور دموکراتیک هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/932e6ae6-8275-4f40-bd7e-5d0ddac1ecef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات