728 x 90

دخالتهاي رژيم,

هادی العامری عامل گسترش دخالتهای رژیم ایران در عراق

-

بوسیدن دست خامنه ای ولی فقیه ارتجاع توسط هادی عامری
بوسیدن دست خامنه ای ولی فقیه ارتجاع توسط هادی عامری
تلویزیون الرافدین فاش ساخت رژیم ایران از طریق شبه‌نظامیان بدر به فرماندهی هادی العامری وزیر راه و ترابری کابینه نوری مالکی قصد دارد، دخالت خود را در عراق گسترش دهد.
این منبع افزود: بعد از اعلام جدایی شبه‌نظامیان بدر از مجلس اعلا میزان نقش رژیم ایران که خاک عراق را در نوردیده است و تلاش می‌کند که بر آن اعمال هژمونی کند بیشتر فاش می‌شود و طرحهای رژیم ایران برای همه آشکار شده است. منابع مطلع گفتند که شبه‌نظامیان بدر به رهبری هادی العامری از طریق حمایت مستقیم رژیم ایران تلاش می‌کنند که پایگاه مردمی‌شان را بسیج کنند تا این‌که به یک نیروی فعال و گسترده وابسته به رژیم ایران در عراق تبدیل شوند… این منابع گفتند طرح کلی که قرار است توسط شبه‌نظامیان بدر به اجرا در بیاید بر اساس رهنمود رژیم ایران است که مناطق مختلف شهرها و استانهای عراق را در بر می‌گیرد و اینکار از طریق ایجاد مراکز فرهنگی با هدف جذب مردم به اجرا در می‌آید و افراد در ایران آموزش اداره این فعالیت ها را می‌بینند.
تلویزیون الرافدین در ادامه گفت: بر اساس گفته این منابع این فعالیت ها و فرستادن شبه‌نظامیان بدر به ایران برای آموزش و اجرای آن در عراق از طریق کمیته‌های مردمی شبه‌نظامیان به اجرا در می‌آید و هیأت سیاسی به‌عنوان بالاترین ارگان، روی آن نظارت مستقیم دارد. منابع مطلع تأکید کردند که نوری المالکی از هادی العامری رهبر این شبه‌نظامیان در جنگ مخفیانه‌اش با عمار الحکیم رئیس مجلس اعلا استفاده کرده است و این جدایی با طراحی رژیم ایران و با دستورات مستقیم تهران صورت گرفته است و اینکار به‌دلیل مواضع حکیم بوده که رژیم ایران از آن راضی نیستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93a81282-0d94-46ae-a005-e380638056f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات