728 x 90

دخالت رژيم در لبنان ,

گرداننده حزب‌الله لبنان به دریافت ابعاد کلان پول از رژیم آخوندی اذعان کرد

-

حسن نصرالله
حسن نصرالله
در پی اذعان خامنه‌ای به کمک به گروههای تروریستی وابسته به رژیم در منطقه خاورمیانه، آخوند حسن نصرالله گرداننده حزب‌الله لبنان که سخنانش از تلویزیون عربی زبان رژیم آخوندی به نام العالم پخش می‌شد، گفت: بله ما حمایت معنوی و سیاسی و مادی، به شکلهای مختلف ازجمهوری اسلامی در ایران از سال۱۹۸۲ دریافت می‌کنیم. قبلاً می‌گفتیم که نیمی از حمایت را دریافت می‌کنیم و نصف بعدی را بیان نمی‌کردیم، می‌گفتیم که حمایت معنوی و سیاسی وجود دارد ولی وقتی درباره حمایت مادی و مالی و نظامی از ما سؤال می‌شد سکوت می‌کردیم و پاسخ نمی‌دادیم و نمی‌خواستم برادران در ایران را درمحذوریت قرار بدهیم.
وی افزود: حال که بالاترین مقام می‌گوید که ما حمایت می‌کنیم دیگر باید حرف ما نیز روشن باشد.
آخوند حسن نصرالله به ابعاد کلان پولهایی که دیکتاتوری آخوندی به وی می‌دهد اشاره کرد و گفت: همیشه می‌گویند که شبکه‌های مواد مخدر در آمریکای لاتین و در آمریکا و در اروپای شرقی و آفریقا و غیره توسط حزب‌الله اداره می‌شود و حزب‌الله فعالیتهایش را با صدها و یا دهها میلیون دلار تأمین می‌کند. حال که حضرت رهبر گفته است، ولی ما همیشه تکذیب می‌کردیم، می‌خواهم بگویم که تجارت مواد مخدر برای ما حرام است. دولت اسلامی در ایران ما را از هر پولی در دنیا بی‌نیاز کرده است. حلال باشد و یا حرام، ما نیازی نداریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5fcbb99b-e7b5-46cf-b817-47a1c75f1eee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات