728 x 90

اتمي رژيم,اعمال تحريمات عليه رژيم,

نگرانی رژیم نسبت به خودداری غرب از مذاکره

-

سیستمهای  کامپیوتری برنامه‌های اتمی رژیم آخوندی- آرشیو
سیستمهای کامپیوتری برنامه‌های اتمی رژیم آخوندی- آرشیو
دیکتاتوری آخوندی از این‌که گروه ۵ به‌علاوه ۱، مذاکره با رژیم را مشروط به تعلیق برنامه غنی‌سازی اتمی کرده است، ابراز نگرانی کرد.
ارگان متعلق به پاسدار رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با عنوان «چرا غرب برای مذاکره با ایران تعلل می‌کند؟» نوشت: «مقامات ایرانی در هفته‌های اخیر تمایل خود برای آغاز مذاکرات هسته‌یی با گروه ۱+۵ را اعلام کرده‌اند، با این وجود هنوز زمان و مکان دقیقی برای این مذاکرات در آینده‌ای نزدیک تعیین نشده است و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این باره هنوز می‌گوید که منتظر پاسخ ایران برای مذاکره است.
ارگان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد دلایل خودداری غرب از مذاکره، افزود: «مقامات پاریس معتقدند برای آغاز مجدد مذاکرات طرفین، ایران باید فعالیتهای حساسیت‌برانگیز خود هم‌چون غنی‌سازی اورانیوم و توسعه و نوسازی سانتریفوژهای خود را متوقف کند و به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه دهد که بدون محدودیت به تأسیسات هسته‌یی ایران دسترسی داشته باشند.
به‌نوشته این ارگان حکومتی: برخی دیگر از کارشناسان نیز معتقدند که مذاکره با ایران باید به تعویق بیفتد تا تحریم نفتی و بانک مرکزی ایران تاثیر خود را بر اقتصاد ایران بگذارد...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13f00fd4-deae-4839-9eed-21cac46518f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات