728 x 90

ايران اشرف آزادي,جابجايي داخل عراق,

حمید عادل بافی هرگونه فشار بر ساکنان اشرف را محکوم می‌کند

-

دکتر حمید عادل بافی عضو پارلمان از ائتلاف کردستان عراق
دکتر حمید عادل بافی عضو پارلمان از ائتلاف کردستان عراق
حمید عادل بافی نماینده پارلمان عراق از ائتلاف کردستان هرگونه فشار بر ساکنان اشرف را محکوم کرد. وی با اشاره به کارشکنیهای دولت نوری مالکی گفت: قرار بود که آنها طبق تصمیم‌گیریهای سازمان ملل از کمپ اشرف در استان دیالی به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شوند ولی به‌نظر می‌رسد که فشارهایی که به دولت عراق می‌شود، باعث شده است که دولت این منطقه را تنگ‌تر کند و سپس تلاش کند که آن پناهندگان را در آن‌جا جای بدهد که باعث نگرانی پناهندگان شده است بعد از این‌که همه وسایل و داراییها وخودروهایشان را رها کردند ممکن است در آن‌جا محدود شده و در آن زندانی شوند».

بافی افزود نباید هیچ پناهنده‌ای را به هیچ طرفی تحویل داد یا او را نباید برخلاف تمایلش کوچ داد. ضروری است که راه آنها باز شود تا این‌که هر کشور ثالثی در اروپا یا هر جایی که بخواهند بروند و وسایل شخصی‌شان را داشته باشند و بایستی بر اساس تمایلش شان و زیر نظر سازمان ملل باشد. آنان باید اموالشان را داشته باشند و یا به آنها اجازه داده شود که بدون ظلم وستمی آن را بفروشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/52dae559-fcf5-4d24-8ff1-23725ddb3141"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات