728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,احتمال حمله نظامي,

در سال انتخابات، گفتگوها در مورد یک جنگ آتی با رژیم بالا گرفته است

-

سناتور لیندزی گراهام
سناتور لیندزی گراهام
خبرگزاری فرانسه از واشنگتن گزارش داد: گفتگوها در مورد یک جنگ آتی با رژیم ایران، که تنشهای دیپلوماتیک و سیاستهای سال انتخابات به آن دامن زده است، در پایتخت آمریکا بالا گرفته است.

جان یو، یک مقام وزارت دادگستری در دولت جرج بوش، از نامزدهای ریاست‌جمهوری حزب جمهوریخواه خواست فضا برای یک حمله نظامی برای نابود کردن برنامه اتمی رژیم ایران را آغاز کنند.
یو، که حمله را یک ”چالش اجتناب‌ناپذیر“ نامید، گفت آمریکا برای حمله به سایتهای اتمی رژیم ایران دلایل قانونی دارد. من می‌توانم استدلال کنم که نابود کردن تسلیحات اتمی رژیم ایران ترکیبی از دفاع از خود و حفاظت از امنیت بین‌المللی است.

خبرگزاری فرانسه افزود: قانونگذاران و مفسران هشدار می‌دهند که زمان‌ ”ساعت اتمی“ رژیم ایران رو به اتمام است و این‌که در سال آینده، باید تحریمهای اقتصادی را، به نفع حملات نظامی برای جلوگیری از دست‌یابی رژیم ایران به بمب، کنار گذاشت.

سناتور لیندزی گراهام و سایر جمهوریخواهان گفته‌اند هرگونه اقدام نظامی آمریکا باید گسترده‌تر از چند حمله ”دقیق“ روی تأسیسات اتمی‌باشد. سناتور گراهام در ماه نوامبر به تلویزیون سی.بی.اس گفت، سپاه پاسداران را باید تعقیب کرد و برای ترغیب مردم ایران به سرنگونی رژیم تلاش کرد. ما به یک تغییر رژیم نیاز داریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cca39ff2-042a-472c-8e50-688a116c80ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات