728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

شرکت دت نورسکه وریتاس، صادرکننده جواز برای کشتیها، روابط خود با رژیم ایران را قطع کرد

-

کشتی رژیم آخوندی
کشتی رژیم آخوندی
واشنگتن پست گزارش داد: در مواجه با فشار آمریکا شرکت نروژی که برای کشتیها گواهی صادر می‌کند روابط خود را با رژیم ایران قطع کرد. این شرکت برای همه محموله‌های کشتیهای باری تا کشتیهای نفتکش تا قایقهای گشتی در ایران جواز صادر می‌کرد.
شرکت دت نورسکه وریتاس مؤسسه برجسته‌ای که صادرکننده جواز برای کشتیها است، با داشتن ۱۸ الی ۲۰ کارمند در ایران به‌کار خود پایان می‌دهد و به حدود ۲۰ شرکت بین‌المللی حفاری نفتی در مورد پایان خدماتش در ایران اطلاع داده است.
سخنگوی شرکت دت نورسک وریتاس گفت با در نظرگرفتن چشم‌انداز و خطرات سیاسی، ما طبعاً به ایران به‌عنوان یک ناحیه رو به رشد نگاه نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم با کشورهایی کار کنیم که با ارزشهای بیان شده ما انطباق ندارند. بنابراین اکنون زمان اتخاذ این تصمیم بود و شرکت ما تحریمهای بین‌المللی را به اجرا می‌گذارد.
واشنگتن پست افزود: اکثر بنادر جهان به کشتیهایی اجازه ورود می‌دهند که چنین جوازی را داشته باشند. اعضای کنگره ایالات متحده تلاش می‌کنند تحریمها را علیه رژیم ایران شدت بخشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/408c904d-50a6-4ab0-ae73-f854de94c119"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات