728 x 90

حمله به سفارت انگليس,

بازدید سفیران و هیأتهای دیپلوماتیک ۲۵کشور از سفارت انگلستان و باغ قلهک

-

خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران
خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران
به دنبال بازدید سفیران و هیأتهای دیپلوماتیک ۲۵کشور از سفارت انگلستان و باغ قلهک که توسط عوامل رژیم اشغال شده بود، خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران در گزارشی نوشت: سفرا و دیپلوماتهای اقلیتی از سفرای خارجی عصر روز گذشته در اقدامی هماهنگ شده از سوی رژیم سلطنتی انگلیس، ”کارناوال نمایشی“ در تهران به راه انداختند و از باغ قلهک و سفارت انگلیس دیدن کردند.
در همین زمینه بر اساس گزارش‌های دریافتی، رژیم سلطنتی انگلیس برای ایجاد جنگ روانی با ۲۵تن از سفیران و دیپلوماتهای خارجی مستقر در ایران هماهنگ کرده بود تا در مقابل باغ قلهک جمع شوند.
در همین حال، کرمی راد، عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع گفت: وزارت امور خارجه موظف است به این سفرا تذکر داده و به نوعی اقدامات آنها را مدیریت کند تا این‌گونه اقدامات باعث سوءاستفاده کشورهای غربی نشود. اقدامات رسانه‌های غربی و جوسازیهای آنها علیه نظام، حرکتی از پیش طراحی‌شده برای بهره‌برداری تبلیغاتی و استفاده از یک فرصت علیه کشورمان است.
وی با ابراز وحشت افزود: «(اقدامات) انگلیس و آمریکا در برخورد با ایران به‌ویژه در تحریمها، تهدیدها نشان می‌دهد این کشورها شمشیر را از رو بسته‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e8aadab-30ba-4431-bdae-5edaf11a7829"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات