728 x 90

ايران اشرف آزادي,

کنفرانس در پارلمان اروپا، همبستگی با مقاومت و مبارزه زنان ایران، حمایت از هزار زن قهرمان در اشرف

-

کنفرانس در پارلمان اروپا برای همبستگی با مقاومت و مبارزه زنان ایران و حمایت از هزار زن قهرمان در اشرف
کنفرانس در پارلمان اروپا برای همبستگی با مقاومت و مبارزه زنان ایران و حمایت از هزار زن قهرمان در اشرف
درکنفرانسی که به‌مناسبت روز جهانی محو خشونت علیه زنان در پارلمان اروپا برگزار شد، شاهدان جنایات رژیم زن‌ستیز آخوندی به ادای شهادت پرداختند و شماری از نمایندگان پارلمان اروپا ضمن ابراز همبستگی با زنان ایرانی و هزار زن قهرمان اشرفی، بر حمایت خود از مقاومت مردم ایران تأکید کردند.
در آغاز کنفرانس خانم بائیر نماینده پارلمان اروپا از اسلواکی گفت: در حاکمیت زن‌ستیز آخوندها در ایران که خصیصه بارز آن زن‌ستیزی است، خشونت علیه زنان نهادینه شده، ولی ما در کنار زنان ایران و مبارزه آنها برای آزادی و برابری هستیم.
خانم ساری آسایا نماینده پارلمان اروپا از فنلاند ضمن تأکید اعتراض و انزجار پارلمان اروپا از رفتار رژیم ایران با زنان، اظهار داشت: پارلمان اروپا در مورد اعمال فشارهای این رژیم علیه ساکنان اشرف نیز به‌شدت نگران است و ما مستمراً این موضوع را دنبال می‌کنیم.
آقای اورسته روسی نماینده‌ایتالیایی پارلمان اروپا ضمن ابراز همبستگی با مقاومت ایران و مبارزه زنان ایرانی گفت: ما در تلاش برای یک مداخله بین‌المللی برای مخالفت با بستن کمپ اشرف و برای تأمین حفاظت از ساکنان اشرف هستیم.
خانم رومانا جوردن نماینده دیگر پارلمان اروپا و خانم پاتریسیا تویا از سوسیالیستهای ایتالیا نیز طی سخنانی تأکید کردند که زنان در ایران، نیروی رزمنده و پرتلاش در مقاومت علیه رژیم زن‌ستیز حاکم هستند و ما تمام همبستگی و حمایت خود را به جنبش مقاومت برای آزادی در ایران ابراز می‌کنیم.
در این کنفرانس ۴زن زندانی سیاسی درحاکمیت آخوندی از جمله خانم معصومه جوشقانی که مدت ۳سال را در زندانهای مخوف رژیم ایران سپری کرده و یک دختر دانشجوی ایرانی که ۲سال است ایران را ترک کرده است، و هم‌چنین آقای نادر نوری مترجم کتاب «بهای انسان بودن»، نوشته اعظم حاج حیدری مجاهد اشرفی و از زندانیان سیاسی رژیم آخوندی، طی سخنانی پیرامون جنایات حکومت آخوندی در زندانها، به‌ویژه علیه زنان مجاهد و مبارز، به ادای شهادت پرداختند.
خانم فریده کریمی عضو کمسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران در این کنفرانس، ضمن قدردانی از همبستگی پارلمان اروپا با مقاومت ایران، به توطئه‌ها و جنایات حکومت آخوندی و عوامل این رژیم در عراق علیه اشرف و هزار زن قهرمان اشرفی پرداخت و گفت: اشرف منبع امید و انگیزش برای مردم ایران در رسیدن به تغییر دموکراتیک و پایان‌دادن به همه خشونتها و سرکوب حاکم بر میهن ماست. درحال حاضر دولت مالکی در عراق به دستور رژیم ایران یک ضرب‌الاجل سرکوبگرانه و غیرقانونی برای بستن اشرف تعیین کرده که با اعتراضات گسترده بین‌المللی روبه‌رو شده است.
این ضرب‌الاجل زمینه‌ساز جنایت علیه اشرفیان، به‌ویژه ۱۰۰۰ زن مجاهد در اشرف است و ما خواستار اقدامات عاجل پارلمان اروپا برای لغو این ضرب‌الاجل سرکوبگرانه، لغو محاصره جنایتکارانه اشرف، و استقرار ناظران ملل‌متحد و نیروهای کلاه‌آبی‌سازمان ملل برای حفاظت اشرف هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d54ea894-e101-417e-a31d-2d116776adc8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات