728 x 90

۱۴پادگان رژیم ایران برای آموزش تروریستها

پادگانهای رژیم ایران برای آموزش تروریستها
پادگانهای رژیم ایران برای آموزش تروریستها

رژیم ایران به‌منظور حمله به اهداف غربی ۱۴پادگان برای آموزش تروریستها در داخل مرزهایش در اختیار دارد.

العربیه ۲۱مرداد۹۸ به‌ نقل از دیلی استار انگلستان گزارش داد:

اپوزیسیون ایران اعلام کرد با توجه به افزایش تنش میان رژیم ایران و غرب در پی حملات مکرر این رژیم به نفتکشها و افزایش تنش در برنامه‌های هسته‌یی و موشکی، تهران در پایگاههای نظامی «نیروی قدس»، به آموزش نیروهای نیابتی شبه‌نظامی میپردازد.

یک مقام آمریکایی می‌گوید:‌ قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس حزب‌الله را موظف به حمله به شهروندان آمریکا کرده است.

سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق ایران که خواستار سرنگونی رژیم ایران می‌باشد تأکید کرد، تهران از این پادگانهای تروریستی برای آموزش «نمایندگانش» به‌منظور انجام عملیات در اروپا و آمریکا استفاده می‌کند.

شاهین قبادی سخنگوی مجاهدین خلق ایران توضیح داد، مرکز این نیروها در پایگاه نظامی«امام علی» واقع در شمال تهران است.

قبادی گفت:‌ فعالآن اپوزیسیون اطلاعاتی در مورد مدیریت آموزش «نیروی قدس» که در ارتباطات داخلی آنرا واحد ۱۲۰۰۰می‌نامند به‌دست آورده‌اند.

وی افزود:‌ پادگان «امام علی» عبارتست از یک پایگاه به مساحت ۱۰هکتار با واحدهایی برای این شبه‌نظامیان که تحت نظارت سپاه پاسداران انقلاب قرار دارد.

هشت پایگاه در تهران و یک پایگاه در جزیره قشم واقع در نزدیکی تنگه هرمز می‌باشد.

اما پادگانهای دیگر در اهواز و آبادان و مناطقی در غرب ایران و پادگانی در سمنان واقع در مرکز کشور و یک پادگان در مشهد مرکز استان واقع شده‌اند.

واشنگتن بارها رژیم ایران را به‌عنوان اولین حامی تروریسم توصیف و آنرا مستقیماًً متهم به آموزش تروریستها در خاورمیانه کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/acee5b5d-05b5-450a-9fb4-3530190ebc7e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات