728 x 90

-برایان هوک: در رابطه با ایران تحریم‌های مضاعف دیگری در کار خواهد بود

برایان هوک
برایان هوک

برایان هوک، مسئول اقدام ایران در وزارت‌خارجه آمریکا، در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ اعلام کرد، تحریم‌های مضاعف دیگری در کار خواهد بود.

مسئول اقدام ایران در وزارت‌خارجه آمریکا گفت: این یک رژیم عمیقاُ ریاکار است. اینترنت را قطع می‌کند در حالی‌که همزمان به استفاده از تمامی حساب‌های رسانه‌های اجتماعی ادامه می‌دهد. بنابراین یکی از چیزهایی که ما به‌دنبالش هستیم این است که شرکتهای  رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام و نیز توئیتر حساب‌های خامنه‌ای، وزیر خارجه ظریف و حسن روحانی را، تا زمانی که آنها اینترنت را بر روی مردم خودشان برگرانند، ببندند.

برایان هوک گفت: در حال حاضر رژیم ایران، اینترنت را قطع کرده تا سعی کند از این طریق، همه کشته‌شدگان و فاجعه‌ای که، بر هزاران معترض در سراسر کشور وارد آورده است را پنهان کند. بنابراین ما مایلیم ببینیم که شرکتهای رسانه‌های اجتماعی، این حسابها را معلق کنند.

وی اضافه کرد: یک فناوری وجود دارد کمپانی جیک ساو ساخته و اجازه دسترسی به نوعی بسیار مطمئن از وی پی ان را می‌دهد و اجازه می‌دهد که ایرانیان با استفاده از آن، افرادی که در شبکه‌شان هستند را دعوت کنند که به آن ملحق شوند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be7c7e04-8098-418b-83e0-cc660aada035"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات